poniedziałek, 6 lipca 2020

Trzeba przykładać uwagę do najdrobniejszych szczegółów i gestów. Łapać chwilę, dopóki nie będzie za późno. Cieszyć się szczęściem, bo jest naprawdę ulotne.

Agata Przybyłek

Udało się. Wczoraj w przerwie miedzy deszczem, a kolejnymi ciemnymi chmurami po raz pierwszy w tym roku wyszłam na rolki i było genialnie. Co prawda zrobiłam tylko ponad 3 km ,bo niestety złapała mnie ulewa więc do domu wróciłam mokra, ale szczęśliwa. Nabrałam takiej ochoty na rolki,że dzisiaj znów wyszłam i przejechałam prawie 6 km. W ogóle muszę znaleźć jakiś park większy,bo ten w którym aktualnie jeżdżę jest malutki i jeżdże w kólko małego jeziorka. I niestety za bardzo nie mogę się rozpędzać bo jak chodzą ludzie to jest mało miejsca. Może w następnym tygodniu uda mi się wybrac do większego, bo ten tydzień praktycznie mam już cały zaplanowany.

Powoli pogoda zaczyna się u mnie poprawiac z czego ogromnie się cieszę, bo niebawem znów będę mogła z przyjaciółmi grać w siatkówkę, tym bardziej, że dziś mój kolega wrócił z Polski (a on ma siatkę) więc może pod koniec tygodnia uda nam się  zorganizować i parę godzin pograć w parku.

Filmik czeka jeszcze nie zmontowany, chyba muszę znów wrócić do planowania mojego dnia bo zapominam zrobić wielu rzeczy i czuje się mniej produktywna, więc od jutra będę zapisywać co mnie czeka w dniu.

Niestety od piątku u mnie w Szkocji wchodzą obowiązkowe maseczki do sklepów, a jeśli ktoś nie bedzie się do tego stosował to będzie płacić kare. I niestety będę musiała nosić maseczki, choć myślę, że będę starała sie chodzić do sklepu raz w tygodniu albo rzadziej, żeby się nie męczyć.

Z racji tego, że leśne zdjęcia mam dalej na moim aparacie, dzisiaj zapraszam Was w szkockie góry :)







Klara

17 komentarzy:

  1. Szkocja jest piękna. Piękne zdjęcia 🙂 fenomenalne kolory,to lubię 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcie, uwielbiam góry, w szkockich jeszcze nigdy nie byłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ..przecudowne zdjęcia! ..super, że znów jeździsz na rolkach ;)
    ..staram się cieszyć z małych rzeczy, dostrzegać drobiazgi i doceniać je, bo wówczas doznaję cudownych chwil szczęścia <3
    ..maseczki to niestety 'ohydne kagańce', ale dobrze, że chociaż znieśli chodzenie w nich na ulicy.. nadal wszędzie, czyli w urzędach, sklepach, komunikacji, trzeba je zakładać..

    - pozdrawiam Cię najserdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne widoki :D Zazdroszczę umiejętności jazdy na rolkach :D
    Sporo kilometrów nimi zrobiłaś :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. ale piękne widoki. Wyjechałabym na taką wycieczkę :D śliczne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. W Polsce niestety w sklepach trzeba mieć maseczki ale sporo ludzi taki tak chodź bez. Ale piękne widoczki miałaś na wycieczce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkocja - moje marzenie. Zachęcające zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już się przyzwyczaiłam do tych maseczek w sklepie. Mam tylko nadzieję, że i to obostrzenie prędko zniosą. Zauważam pewien bezsens w tym, bo w sklepach się nosi, a np na plaży gdzie jedno obok drugiego leży, już maseczki nikt nie nosi, tak samo w ogródkach restauracyjnych po prostu nie trzeba jej mieć i tak w wielu jeszcze miejscach. Wirus nie rozchodzi się przecież tylko w sklepach. Nie lubię rzeczy nielogicznych...

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę powodzenia z maseczkami. Ja dzisiaj bylam na rolkach i taaaak super bylo, za chwilę znowu lecę.
    PS. Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne widoki.
    U nas w sklepach obowiązkowe maseczki, bez nich nie wejdziesz!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Pogoda u nas w kratkę, maseczki wszędzie i zdecydowana większość się stosuje.
    Dla takich widoków muszę jechać daleko...

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę piękne widoki, a maseczki są jak najbardziej do przeżycia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Też bym chętnie pojeździła na rolkach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocze widoki.
    U nas niektórzy maseczki noszą, inni nie. Jak kto chce.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne zdjęcia jak zawsze . To i tak sporo przejechałaś. Maski co zrobić trzeba i tyle

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że jesteś. ;*
Zostaw po sobie ślad.
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !