sobota, 25 lipca 2020

Marzenia trzeba spełniać, choćby nie wiem co, warto próbować, bo w przeciwnym razie nigdy się nie dowiemy, co by było gdyby.

Gabriela Gargaś

Tak wiem dawno mnie nie było.. Jak sprawdziłam ostatni post wstawilam w połowie lipca, teraz mamy końcowkę tego miesiąca. Życie wystrzeliło mi niesamowicie do przodu. Wróciłam do pracy na pełen etat i czasami czuje, że chce wyprzedzić czas. Dużo się u mnie dzieje. Nadal pracuje w księgarni tylko teraz dostałam więcej godzin i dni bo właściciele wyjechali na urlop miesięczny z czego bardzo się ciesze bo w miedzy czasie jak szukam pracy to mogę pracować i zarabiać zamiast siedzieć w domu i korzystać z oszczędności.

W zeszła sobotę mieliśmy mały wypadek, w sumie można nazwać to stłuczką, bo nam na szczęście nic się nie stało, tylko niestety nasze autko mocno ucierpiało. Cały przód do wymiany.. I ubezpieczalnia tyle sobie zażyczyła, że naprawa praktycznie jest blisko wartości naszego auta. Więc w poniedziałek okaze się czy będzie lepiej kupić nam nowe auto czy inwestować w to.

W Szkocji mieszkam już 7 lat i dziś idąc do pracy spacerkiem odkryłam skróty, które będą idealne do jazdy hulajnogą bo nie ma tam wysokich krawężniczków jak i również nie jeżdżą auta więc nie będe musiała zatrzymać się na przejściach i też dzięki temu będę mogła się bardziej rozpędzać. Jak to jest, że człowiek przez przypadek skręci w inną ulicę i dzięki temu może odkryć coś nowego.

A dziś zdjęcia z mojego lasku, który jest tylko 15 min spacerkiem od mojego domu. Dziś zabieram się za montowanie filmu więc myślę, że w następnym poście sie pojawi. 






Klara

20 komentarzy:

  1. ..ależ cudowne są zdjęcia z 'Twojego lasu' Klaro ❣️ ..jakie przepiękne kwiaty ❤️
    ..super, że masz tą pracę w księgarni :)
    ..nawet jadąc, jak najbardziej prawidłowo i uważnie, można niestety mieć wypadek nie z własnej winy :(
    ..wspaniale jest odkrywać i poznawać nowe dróżki, nowe tereny :)

    - pozdrawiam Cię najserdeczniej i życzę cudownych chwil każdego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. p.s.
      ..Twoje filmiki Klaro są naprawdę fajne, przyjemnie się je ogląda :)

      Usuń
  2. Przepiękne kwiaty. Ja też pracuję na pełen etat i szczerze mówiąc mam tego dość,ale póki co muszę,nie mam wyboru. Pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Najważniejsze, że Wam się nic nie stało. Ale te dzisiejsze auta to chyba z plastiku są. W ubiegłą zimę wyrzuciło nas na zakręcie (się okazało, że mamy prawie łyse opony), oharowaliśmy bok barierką przy prędkości ok. 50 km/h. Prawy przód do wymiany, 4 tysie w plecy :/ Przy większej prędkości pewnie nie byłoby co zbierać z samochodu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Współczuję tej stłuczki :/ piękne zdjęcia 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Najważniejsze, że wam się nic nie stało ale szkoda auta. Mi ten lipiec leci zdecydowanie za szybko! Niech ten czas zwolni bo nie zdążyłam jeszcze się nacieszyć latem a już lipiec się kończy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet na hulajnodze warto uważać...my wracaliśmy od znajomych, padał deszcz i po drodze widzieliśmy 5 wypadków!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze ze nic wam się nie stało podczas wypadku
    PS. Piękne zdjęcia, bardzo wyraziste :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękny cytat na początku! Najważniejsze, że nic poważnego się nie stało podczas wypadku! Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej ważne ze Wam się nic się nie stało . Mi tez czas zbyt szybki mija i tez się czuje jakby chciała go przegonić . Śliczna zdjęcia :) rozmarzyłam się

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale udało Ci się super moment złapać na ostatnim zdjęciu! 😍

    OdpowiedzUsuń
  11. Pozdrawiam serdecznie z upalnej Małopolski 😀🧡🌻🌞🦋

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjecia jak zawsze piekne :-)
    Współczuje z powodu stłuczki, najważniejsze ,że nikomu nic sie nie stało.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Samochód to tylko kupa blachy. Najważniejsze, że Wam nic się nie stało.
    Piękne zdjęcia:-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne zdjęcia :D Dobrze, że Wam się nic nie stało podczas tej stłóczki.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi też czas mocno zasuwa 😊 w Gdyni mieszkam prawie 6 lat i ostatnio też znalazłam drogę, której wcześniej nie znałam 😁 piękne kwiaty 😍

    OdpowiedzUsuń
  16. zdjęcia magiczne:) cudowna okolica:) ech z tymi stłuczkami tak jest niestety, że sporo kosztują...

    OdpowiedzUsuń
  17. Tytuł posta prawdziwy ^^ muli czyta dzięki post :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że jesteś. ;*
Zostaw po sobie ślad.
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !