czwartek, 13 sierpnia 2020

Kto raz się nauczy, jak szukać powodów do radości, potem widzi je wszędzie.

 Krystyna Mirek


I mamy prawie połowę sierpnia i najpiękniejsze lato w Szkocji w tym roku. Nie mogę uwierzyć, że od tygodnia jak nie dłużej termometr pokazuje ponad 20 stopni, a wczoraj było nawet 27 stopni. Cieszę się, że kończę prace o 16 więc mogę wykorzystac niesamowitą pogode, wybrac się spontanicznie na paare godzin z mama nad ocean, pojechac do parku na siatkówkę lub po prostu wybrac się na wycieczkę hulajnogą.

Mam to niesamowite szczęście, ze mieszkam niecala godzinke pociagiem od oceanu więc mogę cęsto tam bywać, choc teraz niestety przez cala pandemie rozklad jazdy transportu publicznego jest mocno ograniczony, wiec na zachod moze uda mi sie pojechac dopiero jak naprawia nam auto. Ale w kazdej sytuacji trzeba widziec plusy wiec ciesze się, że nie musze jechac daleko żebym była nad woda.

Dzisiaj kolezanka zabiera mnie autem nad ocean i z niej dzieciaczkami jedziemy na plaze, więc w tym tygodniu będę nad oceanem dwa razy, a jak mi sie uda pojechac z mama w niedziele to bede trzy. Znów prowadze bardzo aktywne życie i więcej mnie nie ma w domu niz jestem, ale ogromnie sie ciesze, że mogę podrózowac i mimo tej całej sytuacji dobrze wykorzystywac czas. Teraz korzystajac z tego, że czekam na kolezanke pisze do Was posta, mam nadzieje ze jutro uda mi sie zlozyc filmik albo nawet dwa wiec w nastepnym poscie wam wkleje.

A dzis zdjęcia z oceanu, widoki fotografowałam ja, a moja mama fotografowala mnie.







Klara

17 komentarzy:

  1. Aż skaczesz z radości, przyjemnie się patrzy, oby takich chwil było jak najwięcej, bo różnie w życiu bywa.
    Pozdrów ode mnie ocean!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też staram sie korzystać z pogody ile tylko mogę. Mieszkam w Gdańsku wiec na plaże mam nie daleko i ostatnio często tam bywam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja korzystam z pogody jak tylko mogę :) wszystkiego dobrego 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeba korzystać póki pogoda . Oby szybko naprawili autu . Super zdjęcia .

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wygląda ten ocean, aż chce się korzystać z pogody w tak pięknym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój Tata mieszka w Szkocji, ale nie ma warunków, by mnie tam ugościć :( Wykąpałabym się w takim błękitnym oceanie, nie wiesz, z jaką radością! Ze mnie jest taka rybka słodko-wodna; chyba takie w przyrodzie nie żyją, ale ja taka jestem :) Pięknie Twoja Mama uchwyciła Twoje skaczące szczęście, ludzie są od razu śliczniejsi, jak się uśmiechają!
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego pobytu!

    old53hollywood.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia. Wspaniale, że masz tak blisko do oceanu, ja niestety muszę przejechać całą Polskę, żeby dojechać nad nasze polskie morze.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne zdjęcia :D Fajnie, że masz tylko godzinkę drogi nad ocean :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. ..cudownie patrzeć jak 'kipisz radością i szczęściem' - zdjęcia są rewelacyjne!
    ..trzeba korzystać z każdej pieknej chwili i cieszyć się nimi <3

    - pozdrawiam Cię Klaro najserdeczniej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ech, cudnie! Woda, woda, woda! Kocham! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. What a meaningful post! Thanks for sharing this!
    The Wallet Heaven

    OdpowiedzUsuń
  12. Your post gave me motivation! Thanks!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten obrót w spódnicy i uśmiech przebijają wszystkie widoki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zdjęcia, czuć w nich moc, radość, relaks i wakacje😀🌞🌼💛🧁☕
    Serdeczności zostawiam moc na kolejne dni🤗🌳🌲🌻

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że jesteś. ;*
Zostaw po sobie ślad.
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !