piątek, 28 sierpnia 2020

Życie ma w sobie tę cudowną,a zarazem okrutna właściwość,że zawsze toczy się dalej.Cokolwiek by się stało.

 Agata Kołakowska


I mamy koniec sierpnia. Miesiąc, który przeleciał mi wyjątkowo szybko. Dużo się w nim działo, czasami za dużo, ale było cudownie choć niestety zaniedbałam bloga i nie udało mi się wrócić do regularności jak planowałam. Czasami były tygodnie, że wychodziłam rano z domu, przychodziłam wieczorem, szybki prysznic i spać. Teraz mogę trochę zwolnić, co prawda nie wiem na jak długo, ale powoli zaczynam wracać do normalnego tempa.

Moja wakacyjna praca w księgarni w tamtym tygodniu się skończyła, nie wiem kiedy 6 tyg mi przeleciało. Właściciele wrócili z urlopu wiec wracam do pracy tylko w soboty i z racji tego, że w tym roku nie ide do collegu bo skończyłam mój kierunek to jak wiecie szukam pracy. Szczerze to myślałam, że bedzie o wiele łatwiej dostać się do jakiegoś przedszkola, ale niestety w moim mieście w publicznym nie ma juz miejsc, bo przez pandemie praktycznie wszystkie były zamkniete i mimo tego, że w jakoś na początku sierpnia je otworzyli to ofert pracy brak. Rozważałam też prywatne, ale niestety też ciężko coś znaleźć. Dużo ofert jest w innych miastach, ale nie uśmiecha mi się jechać 1.5 h do 2 w jedną strone, bo wiem, że na tygodniu już w ogóle nie będę mieć życia, a nie chce żyć od weekendu do weekendu. Więc myślę, że znajdę sobie jakąś inną pracę, a najwyżej za rok bądź dwa będę próbować dostać się do przedszkola.Staram sie myśleć pozytywnie i mam nadzieję,że najpóźniej w połowie września będę gdzieś na pełnym etacie.

Pogoda u mnie istnie jesienna, nawet z niektórych drzew zaczęły już spadać liście, wiec niedługo trzeba będzie zrobić małą wymianę i zamiast letnich rzeczy pojawią się swetry i ciepłe bluzy. Może w tym roku kupie sobie krótkie kalosze, bo moje długie zostały w przedszkolu co mialam praktyki, więc raczej ich nie odzyskam (o ile ich nikt nie wyrzucił) wiec pewnie za jakiś czas czeka mnie mały zakup. Ciekawa jestem jaka pogoda będzie u mnie w Szkocji we wrześniu, czy znów będzie sezon ulew czy może jednak słońce się pojawi.

A tymczasem zostawiam Was ze zdjęciami z ostatniej wycieczki z moja koleżanką i pięknymi Szkockimi krajobrazami. A na dole czeka na Was mały vlog. Z tej wyprawy mam nadzieje, że pojawi się w następnym poście bo mam mały poślizg i jeszcze nie ogarnęłam materiału.








Klara

22 komentarze:

  1. Wspaniały tekst i piękne fotografie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za to żebyś znalazła pracę taką jaka Ci odpowiada:) piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A przeprowadzka w grę nie wchodzi? Lepszy rynek pracy jest dość istotnym powodem.

    U nas też jesień. Przyszły deszcze, przyjemnie się ochłodziło, wreszcie mamy tlen. Liście zaczynają żółknąć.
    Jest tak cicho jak dawno nie było. Przyjemnie. Ciekawe jak będzie w Polsce, niedługo jedziemy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że przeprowadzka niewiele teraz by zmieniła. Poza tym mąż ma tutaj stałą pracę blisko domu więc przeprowadzka się nie opłaca.

      Usuń
    2. To dokładnie tak jak było u nas. Ja nie mogłam znaleźć pracy na wsi, bo nie mam żadnego fachu w ręku, a przeprowadzić się do odległego miasta nie mogliśmy, bo mąż miał dobrą pracę nieopodal, w firmie, w której też bym się nie nadawała, bo żadnego doświadczenia nie mam. I tak się kisiłam przez lata na bezrobociu.

      Usuń
    3. My w sumie mieszkamy w mieście więc pracy od groma więc zwykle nie miałam problemów ze znalezieniem i w wakacje pracowałam na pełen etat, a jak chodziłam do collegu to na part time. W zawodzie ciężko będzie mi coś znaleźć ale mam 5 letnie doświadczenie z obsługą klienta i administracja więc będę szukać taka pracę, a najwyżej przedszkolanka będę za kilka lat jak wszytsko się unormuje.

      Usuń
  4. Krajobrazy tam macie faktycznie cudowne.
    U nas tez bardziej jesiennie, już zaczęłam chować letnie buty.
    Aktywność Ci służy, a praca tez się znajdzie, nie może wirus nami rządzić tak długo...

    OdpowiedzUsuń
  5. Obejrzałam vlog, no mam jeszcze samą końcówkę do obejrzenia, ale musiałam nagle kończyć. Pięknie tam u Ciebie, naprawdę pięknie. :) Z pracą jest naprawdę ciężko, nastały takie dziwne czas, tyle zmian. No, ale wiem, że będzie dobrze. Mnie też nie uśmiechałoby się jeździć 2 godziny w jedną stronę do pracy... Życzę, byś znalazła dobrą pracę i by potem zwolniło się miejsce w przedszkolu i to miejsce specjalnie dla Ciebie. :) Pozdrawiam cieplutko, będzie dobrze. <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne zdjęcia, życzę powodzenia w znalezieniu pracy ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dziwie się, ze nie chcesz dojeżdżać tyle do pracy bo na dłuższa metę to mega męczące. Mi tez ten sierpień zleciał zdecydowanie za szybko

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne widoczki!
    Na jakim kierunku byłas?
    PS. Już lecę oglądać vloga hehe

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę powodzenia w znalezieniu pracy :D Piękne zdjęcia!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne 🙂 powodzenia w poszukiwaniu pracy. Wszystkiego dobrego 🙂

    OdpowiedzUsuń
  11. Po burzy wychodzi ☀️, mam nadzieję, że uda się Tobie znaleźć pracę. Nie myślałas o indywidualnej opiece.Z Twoim wykształceniem myślę, że chętnie ktoś by Ciebie zatrudnił.Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne zdjęcia! U nas też niestety zrobiło się już jesiennie, co mnie martwi bo nie lubię tej pory roku. Powodzenia w szukaniu pracy! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie sierpień również przeleciał bardzo szybko. Trzymam mocno kciuki, abyś jednak znalazła pracę marzeń. U mnie miesiącem w którym zaniedbałam bloga był lipiec. W sierpniu wszystko zgodnie z planem;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzymam kciuki za znalezienie pracy :) Zdjęcia przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Może rzeczywiście odczekaj co do pracy w przedszkolu . To pewne chwilowy przestój . Trzymam kciuki . Ładne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  16. Przez pandemię faktycznie ciężko cokolwiek znaleźć. Trzymam kciuki, abyś trafiła na coś ciekawego, a w przyszłości również rozpocząć pracę w przedszkolu. Nie ma nic fajniejszego niż satysfakcjonująca praca :)
    Zdjęcia piękne, bardzo chciałabym to miejsce zobaczyć na żywo!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia i vlog🧡😀
    Lubiłam tak kręcić sukieneczką, gdy byłam małą dziewczynką👧👗
    Serdeczności zostawiam na udane wrześniowe dni☕🍰🦋🌞🌳🌺😉

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że jesteś. ;*
Zostaw po sobie ślad.
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !