piątek, 4 września 2020

Zdarzają się dni, gdy budzisz się i pierwsze, co czujesz, to radość. Jeszcze za nim otworzysz oczy, wiesz, ze to będzie dobry czas i nic złego nie może się przydarzyć.

 Karolina Wilczyńska


Witam Was w czwartym dniu września. Czujecie już jesień w powietrzu czy jeszcze nie? U mnie ten miesiąc zaczął się dosyć deszczowo, bo jak narazie tylko jeden dzień nie padało i choć temeperatura bardzo nie spadła, to jest dosyć pochmurno i mokro. Wrzesień zaczął się dla mnie bardzo intensywnie i aktywnie. pierwszego dnia grałam w badmintona, drugiego miałam rozmowe kwalifikacyjną (w weekend dowiem się czy się dostałam czy nie), wczoraj kilka godzin miałam siatkówkę i wróciłam do domu po 10 ,a dziś wieczorem prawdopodobnie też jadę na siatkówkę.

Wczorajszy dzień niesamowcie pozytywnie mnie zaskoczył, bo pomimo tego, że cały dzień lało, wieczorem akurat na 3 h jak graliśmy w siatkówkę mieliśmy piękne słońce i choć trawa była mokra i w pewnych momentach nawet było błoto to było super. Oczywiście miałam ze sobą swoje okulary przecwisłoneczne więc słońce mnie nie raziło. Cieszę się, że jestem optymistką i pomimo tego, że prognozy pokazywały zupełnie odwrotną pogodę jak wzięłam swoją czapkę z daszkiem i okulary i jak widać super się przydały.

Cały czas mam nadzieję, ,że w wrzesień będzie ciepły choć narazie temperatura waha się pomiędzy 14-17 stopni, jeszcze nie chowam letnich i wiosennych ubrań do innej szafy bo mam nadzieję, że jeszcze kilka razy uda mi się załozyć sukienkę.

Powoli wracam do regularności i zapraszam Was na nowy filmik, postaram się, żeby we wrześniu posty pojawiały się 3 razy w tygodniu i jak mi się uda to raz bądź dwa razy będę jeszcze wstawiać Wam na końcu posta vloga :) A tymczasem nie przedłużając zapraszam Was na wycieczkę nad jezioro :)








Klara

15 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia :) Podobno wrzesień ma być ciepły. Ja też mam nadzieję, że jeszcze założe sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia. Ja też mam nadzieję na ciepły wrzesień ze względu na kilka zaplanowanych prac w ogrodzie ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki siatkówce nabierasz kondycji i sportowego wyglądu.
    U nas jesień już powoli się rozgościła, jeszcze nieśmiało, ale jednak...

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę żebyś dostala tą pracę hehe

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam nadzieję, że wrzesień będzie ciepły:) Ciepły zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam mocno kciuki za wyniki rekrutacji, oby były pozytywne! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas lało pierwszego września, teraz jest w miarę ładna pogoda.
    Trzymam kciuki za pozytywny wynik rekrutacji.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki za nowa prace . Super ze chociaż jak graliśmy było słońce . Śliczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe zdjęcia. Trzymam kciuki za nową pracę

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne fotki :) ja już mam dość deszczu i licze, ze w końcu pogoda się poprawi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesień widać zwłaszcza po kolorach na drzewach. :) Mam już pomysły na jesienną sesję zdjęciową, ale to musi poczekać pewnie jakieś 2-3 tygodnie, aż się wszystko ładnie wybarwi. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Trochę mi smutno, że lato się kończy...

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne zdjęcia :D U mnie wrzesień zaczął się deszczowo i już chyba tak pozostanie :/ Trzymam kciuki za dostanie się :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjecia. Ja zdecydowanie czuję już jesień, bo u mnie też ostatnie dni były deszczowe i takie po prostu jesienne.

    OdpowiedzUsuń
  15. W taką błyszczącą słońcem wodę mogę się patrzeć i patrzeć... Dziękuję za wycieczkę i życzę dużo ciepła i światła :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że jesteś. ;*
Zostaw po sobie ślad.
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !