czwartek, 17 września 2020

Nie zaczynaj dzisiejszego dnia od rozpamiętywania wczorajszych zmartwień!

 Phil Bosmans

Codziennie uczę żyć teraźniejszością zamiast wracać myślami do minionych chwil, zastanawiać się co by było gdyby,  nie potrzebnie analizować różne sytuacje i do nich wracać. Uczę się wyciągać wnioski z doświadczeń, akceptować życie takie jest i jeszcze bardziej się rozwijać. Nie mamy wpływu na myśli, czyny innych osób i po prostu zamiast się tym przejmować, my możemy ruszyć do przodu i szukać innych rozwiązań. 

Dzisiaj miałam rozmowę kwalifikacyjną na moje wymarzone stanowisko czyli jako przedszkolanka, czy dostanę tą pracę okaże się dopiero we wtorek, ale cieszę się, że zostałam zaproszona na 'interview' bo dwie moje aplikacje CV do różnych przedszkoli zostały od razu odrzucone bo potrzebowali osób, które już pracowały jako przedzkolanki, a ja w tym roku dopiero skończyłam college. 

Pogoda u mnie dzisiaj jest rewelacyjna, taka złotą jesień mogłabym mieć codziennie. Niesamowite 20 stopni więc spokojnie moge wyjść z krótkim rękawem i krótkich spodenkach. Dzisiaj jadę do teścia na obiad, a wieczorem jadę na nielegalną siatkówkę (niestety Szkocja zamiast iść do przodu i zdejmować ograniczenia ,cofa się więc aktualnie tylko 6 osób (z maksymalnie dwóch domóstw może się spotykać), nas będzie 12 i każdy mieszka gdzie indziej. Cieszę się, że mam świetnych przyjaciół i mimo tego, że jestem z nich najmłodsza nigdy nie poczułam żeby traktowali mnie z góry. I super, że zawsze o mnie pamiętają i jak jest organizowana siatkówka to kolega zawsze daje mi znać.

Znów niestety mam małe zaległości, materiał na vloga juz mam, teraz tylko muszę go złożyć, ale obiecuje, że jutro się tym zajmę więc po weekendzie jak będę dodawać nowego posta to filmik Wam wstawię :)

A dziś zapraszam Was w kolejną część szkockich gór :)






Klara

15 komentarzy:

  1. Niesamowite te szkockie góry.
    Rozmowa kwalifikacyjna to już coś, trzymam kciuki, by zadzwonili z angażem:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie wyglądają te szkockie góry! Co do rozmowy kwalifikacyjnej to trzymam mocno kciuki!
    Zapraszam: czytanko.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne widoczki i dalej trzymam kciuki, żebyś dostała pracę <3

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja żyję przyszłością. Byle nie stać w miejscu.

    Dziś idę na rozmowę kwalifikacyjną. Nie ma stresu, zobaczymy jak pójdzie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki we wtorek żeby się udało ;) Piękne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też trzymam za Ciebie kciuki :) Zakochałam się w tych widokach!

    OdpowiedzUsuń
  7. jak wszyscy to wszyscy, trzymam kciuki, natomiast zdjecia sa przepiekne, kocham gory!
    pozdrowienia! :)
    http://dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne zdjęcia . Trzymam kciuki za prace.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękne widoki, Trzymam kciuki, żebyś dostała tą prace :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Napisz koniecznie, czy dostałaś tę pracę- wierzę, że tak😀💗
    Piękne okolice😀
    Serdeczności zastawiam na miły dzień, a zapowiada się kolejny słoneczny i gorący, przynajmniej u nas🌞💛🌻🦋☕

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne widoczki. Mam nadzieję, że zadzwonili do Ciebie z pozytywnymi nowinami.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również trzymam mocno kciuki! Mam nadzieję, że następny post będzie pełen euforii i radości z nowej pracy! A zdjęcia świetne - pięknie tam masz:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że jesteś. ;*
Zostaw po sobie ślad.
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !