piątek, 25 września 2020

Przyjaźń poznaje się po tym, że nic nie może jej zawieść, a prawdziwą miłość po tym, że nic nie może jej zniszyć.

 Antoine de Saint-Exupery


Na początku chciałabym Wam podziękować za miłe słowa pod poprzednim postem i za wszystkie ' powodzenia'. Pracy niestety nie dostałam, ale wszędzie staram się widzieć pozytywy i cieszę się, że miałam możliwość być na oficjalnej rozmowie kwalifikacyjnej, teraz mniej więcej wiem co mnie czeka na kolejnej i mogę się jeszcze lepiej przygotować i mniej stresować. Nie poddaje się i aplikuje do innych przedszoli, niestety zdaje sobie sprawę, że w tym okresie który teraz mamy nie będzie łatwo, dlatego, że wiele osób potraciło prace więc niestety  też szuka. Drugim minusem jest to, że choć w tym roku mieli otwierać kolejne przedszkola zarówno publiczne jak i prywatne w związku z pandemią nie dostali dofinansowania bo pieniądze zostały przeznaczone na co innego więc niestety nie tworzą nowych miejsc w pracy. Musze się zastanowić, do kiedy będę składać CV do przedszkoli, bo też nie chcę zbyt długo czekać i musżę pomyśleć gdzie chciałabym pracować. Wiadomo najbardziej chciałabym z dziećmi, ale jak nie będę mieć takiej możliwości to zawsze mogę gdzieś indziej pracować powiedzmy rok, a potem jak sytuacja się zmieni to mogę zmienić pracę.

W Szkocji zrobiło się już jesienie, rano jest bardzo zimno, bo zaledwie 5 stopni,a potem temperatura dochodzi do 11. Wczoraj miałam cudowny dzień, bo wybrałam sie na siatkówkę i grałam w bluzie i w czapce, wiadomo jak człowiek ciągle się rusza to inaczej odczuwa temperature. Nawet udało nam się grać po ciemku i choć ledwo było widać piłkę, my mieliśmy super zabawę. Dziś też gramy, ale z racji tego, ze zaczynamy o 15 to myśle, ze 3h gry spokojnie mi wystarczą i wrócę do domu o normalnej porze, tym bardziej że teraz robi się wcześniej ciemno, więc słabo w nocy wraca się hulajnogą. Raz musiałam wracać, bo nie było mojego kolegi który często odwozi mnie do domu i niestety ktoś miał głupi pomysł i rzucił mnie jajkiem z parteru. Na szczęście wracałam z koleżanką więc poratowała mnie chusteczkami nawilżającymi i mogłam czysta dojechać do domu.

A dziś zapraszam Was na zdjęcia z mojej wyprawy hulajnogą nad jeziorko, a na dole czeka nowy vlog :)








Klara

14 komentarzy:

  1. Bardzo dobrze, że nie poddajesz się i działasz. Trzymam za Ciebie kciuki i wierzę, że w końcu się uda. Śliczne zdjecia zrobiłaś w czasie Twojej wyprawy. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie poddawaj się w akrótce Ci to zostanie wynagrodzone :) No niestety teraz cieżki czas na znalezienie pracy marzeń :( W mnie w branży też nie jest kolorowo. W Polsce jest dość ciepło i mam nadzieje, że tak pozostanie jak najdłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia piękne :) Szkoda z tą praca ale może jeszcze trafi się ta wymarzona . Mocno Ci tego życzę

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że masz racjonalne podejście do poszukiwania pracy, może faktycznie w trakcie znajdziesz coś w zamian, pieniądze potrzebne, a szukać można dalej.
    U nas jeszcze zielono, ale dziś zaczęły się ulewne deszcze...

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam Cię za optymizm. Mam nadzieję, że szybko znajdziesz wymarzoną pracę. Ten łabędź jest uroczy.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szukanie pracy to też praca. Nie poddawaj się i idź ciągle do przodu.

    Zapraszam na nowy post <3 Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Mój blog-KLIK
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że masz takie podejście do życia, które innym potrafi zabrać duuużo czasu. Ja sama wyznaję taką zasadę, ale trochę musiałam do niej dojrzewać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z takim podejściem z czasem znajdziesz pracę taką jaka Ci pasuje 😊 piękne kwiatki na zdjęciach 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. trzymam kciuki za szybki koniec poszukiwań!
    okularnicawkapciach.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Amazing pictures! Very refreshing.
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę tej gry w siatkę. Ja już dawno nie grałam.A zawsze to fajna sprawa spotkać się ze znajomymi i nieco się poruszać. Masz rękę do robienie zdjęć !

    OdpowiedzUsuń
  13. Przykro mi, że się nie udało. Ale wciąż trzymam kciuki! Masz bardzo zdrowe podejście, nie poddawaj się:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Doskonale Cię rozumiem i wierzę, że prędzej czy później dostaniesz pracę w przedszkolu. Sama szukałam pracy na początku roku w czasie lock down'u i był dramat ale w końcu się udało. Trzymam kciuki za Ciebie! U nas też już jesień

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że jesteś. ;*
Zostaw po sobie ślad.
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !