środa, 18 czerwca 2014

Milczenie to tekst, który niezwykle łatwo jest błędnie zinterpretować.

Julian Tuwim

Zdecydowanie się z tym zgadzam, czasami przychodzi milion pomysłów, dlaczego dana osoba się nie odzywa, chyba najważniejszym naszym wyobrażonym powodem jest to, że osoba się obraziła na nas i potem kalkulujemy w naszym umyśle o co jej może chodzić,co powiedzieliśmy nie tak i tak dalej.A potem się okazuje, że po prostu osobie brakowało czasu bądź po prostu zapomniała. Pamiętam jak kiedyś cisza mi bardzo przeszkadzała, a teraz wręcz przeciwnie lubię się nią rozkoszować, bardzo mi się podoba. I zauważyłam, że czasami nawet ja lubie sobie pomilczeć co kiedyś było nie do pomyślenia, bo uwielbiałam mówić, widoczenie z wiekiem wszystko się zmienia.Albo po prostu jak to mój kolega powiedział, jestem dobrym słuchaczem.Jak jest?! nie wiem.

Pogoda przechodzi samą siebie (ale w pozytywnym sensie) z dnia na dzień staje się coraz cieplej, przydalby się otwarty basen na dworze bądź jakieś jezioro, w którym można pływać. Bo te z tymi łabędziami są świetne, ale do oglądania, a nie pluskania się. Pozostaje leżenie na kocyku najlepiej dla ochłodzenia w cieniu na dużej górce między drzewami, w poniedziałek to wypróbowałam i jak najbardziej się to sprawdza.
W czerwcu nie robiłam żadnych postanowień, będzie to miesiąc spontaniczności i jak na razie wszystko super się w tym kierunku idzie.

Kolejne wspaniałe miejsce - Kinnoul Hill in Perth- te widoki <3 





Klara 

45 komentarzy:

  1. Jeszcze nigdy nie miałam tak, że o czymś myślę, wchodzę na czyjś blog i znajduję swoje słowa, napisane przez kogoś innego.Dokładnie rozmyślałam nad tym, dlaczego posypał się kontakt z moją jedną koleżanką i dlaczego przestała się odzywać. Inaczej pisząc, dlaczego milczy. Wchodzę do Ciebie i jakbym dostała obuchem. Aż chciałam się obrócić za siebie, czy przypadkiem nie ma Cię w moim pokoju. Gratuluję talentu jasnowidzenia ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ciekawa sytuacja :)
      To cieszę się, że moglam pomóc. Cala przyjemność po mojej stronie.

      Usuń
  2. Hm, ja ostatnio mam odwrotny wręcz problem- ludzie mówią mi jakieś szalenie ważne sprawy a ja nie jestem w stanie słuchać, bo zasypiam na stojąco...Albo i na siedząco... Chyba już tak kogoś uraziłam lekko, przekazywał mi ofiarnie jakieś ostrzeżenie a ja z pustym wzrokiem, aha aha tak wiem....ale co mówiłeś? I odjazd na ziemię, może uda się pospać na schodach do szkoły :D Czy tylko mnie tak męczy życie? :P Ale to o czym pisałaś też czasami miewam, choć rzadko bo towarzystwo mam dużo mówiące i raczej nie obrażające się. Jeżeli milczymy to dlatego, że każdy jest pochłonięty swoimi myślami i dobrze czujemy się w tym milczeniu, już na tyle dobrze się znamy, że możemy sobie pomilczeć z przyjaźni :)
    Piękne ruinki. Kocham wszelkie ruiny, kocham po nich łazić i odgadywać jak wyglądały wiele wieków temu. gdzie były stajnie, co się działo w tej sali? Gdzie rycerze zbierali się na uczty, gdzie się modlili, jak brzmiały ich kroki na kamieniach dziedzińca? Uwielbiam sobie to wszystko wyobrażać, a dzięki rodzicom historykom zawsze mam kogoś kto mi wszystko wytłumaczy. Taki piękny kawałek historii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaskakujesz mnie, nigdy mi nawet nie przeszly mi przez myśl takie pytania odnośnie tych zamków. Dzisiaj w jednym będę to postaram się wczuć w to miejsce.

      Usuń
  3. Taa, mówią, że milczenie jest złotem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tym milczeniem tak własnie bywa.. człowiek zaraz myśli nie wiadomo co.. A ono przecież też jest fajne..

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasem milczenie podobno mówi nam więcej niż słowa. Choć wydaje mi się, że ta cisza nie zastąpi słów, które mimo wszystko powinny być wypowiedziane. Są sytuacje, w których faktycznie lepiej nic nie mówić, bo słowa same się mówią w tym milczeniu, a sam sytuacje, w których lepiej jednak coś powiedzieć, żeby zapobiec temu błędnemu zinterpretowaniu ciszy ;)
    Widoki cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bo człowiek ma za bujną wyobraźnie - a już w szczególności kobiety :p

    ładne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest nawet takie powiedzenie 'Mowa jest srebrem, ale milczenie złotem'. Myślę, że do milczenia w pozytywnym tego sensie znaczenia dorastamy. Będąc dziećmi ciągle chcieliśmy bawić się, krzyczeć, a gdy ktoś się nami nie zajmował płakaliśmy. Teraz do tego trochę się przyzwyczailiśmy. Poza tym umówmy się - są takie chwile, kiedy lepiej zamilknąć niż paplać bez sensu.

    Śliczne zdjęcia, jakie to miasto? :)
    Pozdrawiam
    www.pomrugaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. czasami lubię pomilczeć, aczkolwiek jeśli ktoś się długo nie odzywa czasami wyobrażam sobie za dużo ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. masz oko do zdj. :) naprawdę widać, że jest to Twoją pasją :))
    Hmm co do cytatu, to muszę go zapożyczyć bo pasuje mi do 1 sytuacji i muszę go komuś podesłać ;p
    ach mi się gęba nigdy nie zamyka, ale lubię czasem ciszę ;)
    oj, ja w maju też miałam nad sb pracować i dupa.. blada. wezmę przykład z cb ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. hmm czasem lubię posiedzieć w milczeniu, bez osób nawet bliskich, ale na dłuższą metę pewna jestem że zaczęłoby mi to strasznie przeszkadzać. zaczęłabym zbyt wiele myśleć i coraz bardziej się bać, przede wszystkim straty dobrej więzi. milczenie może być słuszne, ale w odpowiednim kontekście :)
    prawda, u mnie pogoda ostatnio była kiepska i pochmurna, ale zaczyna sie rozpogadzać i wychodzi piękne słońce :) mam u siebie na wsi spore jeziorko do pluskania i są w nim łabędzie! :)
    jezioro jest w miarę czyste, a łabędzie to śliczny dodatek, tym bardziej że mają młode :)
    wspaniałe zdjęcia ^^ cudowne miejsce ^^
    pozdrawiam cieplutko ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowicie klimatyczne zdjęcia. Wiesz, chyba masz rację, że upodobanie w milczeniu przychodzi z wiekiem. Kiedyś i ja czułam się strasznie skrępowana, kiedy cisza moim zdaniem trwała za długo, bo myślałam, że nudzę kogoś, że on nie jest zainteresowany tematem i tak dalej... A teraz dostrzegam piękno w ciszy. Jak wspaniale, że ludzie dorastają, prawda? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się z cytatem w tytule :)

    OdpowiedzUsuń
  13. widoki na prawdę masz niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  14. Tobie się naprawdę chciało tak wysoko wychodzić, żeby zrobić te zdjęcia? Ja to bym na takiej wysokości padł na zawał serca.
    Po drugie jak chodzi o interpretację ciszy to specami są w tym nauczyciele. Kiedyś pani wychowawczyni o coś się pytała, ale nikt nic nie odpowiedział, mówiła, że milczenie oznacza zgodę. Innym razem jak o coś pytała to znów nikt nie odpowiedział tylko wtedy interpretowała to jako milczenie oznacza sprzeciw. To w sumie tak się interpretuje jak wygodniej i na jakiej jest się pozycji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dla takich widoków moglabym wchodzić kilka godzin :) Po za tym uwielbiam chodzić po górach, więc to sama przyjemność.

      Usuń
  15. I mam jeszcze jedno pytanie. Ty jesteś za granicą, a miałaś okazję uczęszczać do polskiego gimnazjum? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, skończylam gimnazjum i liceum w Polsce :) I od razu po maturze przyjechalam do UK.

      Usuń
  16. Bardzo ładne zdjęcia. Dziękuje Ci za komentarz i informuje, że na niego odpowiedziałam. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedyś bardzo się irytowałam gdy moja koleżanka się prze tydzień lub 2 tygodnie nie odzywała. Teraz się do tego przyzwyczaiłam, ona czasem potrzebuje odciąć się od świata.

    Widoki są genialne :) Uwielbiam takie porzucone ruiny.

    A.

    OdpowiedzUsuń
  18. Znam to... obrażanie się. Przez to straciłam kontakt z bardzo dobrą koleżanką i chociaż po kilku latach spotkałyśmy się ponownie na ulicy, to nie są już te same relacje, co dawniej...

    Pozdrawiam,
    rzetelne-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. sliczne widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak to mówią mowa jest srebrem,a milczenie złotem;),piękne widoki kochana:):)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem społecznym zwierzęciem więc mnie cisza irytuje wieczorami. Znajomi, którzy mnie olewają robią to przez nieodzywanie. Ni uznaje zasady - nie odzywam się rok bo nie miałam/miałem czasu. Jak komuś zależy żeby utrzymać kontakt to choćby miał stanąć na głowie to zrobi wszystko żeby się skontaktować. notyle, ze działa to w dwie strony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rok to faktycznie zdecydowanie za dlugo, wtedy to masz rację już jest olewka nie milczenie.

      Usuń
  22. My family all the time say that I am wasting my time here at net,
    except I know I am getting knowledge every day by reading such good articles.


    Here is my page dino hunter deadly Shores Hack

    OdpowiedzUsuń
  23. Hello, i think that i saw you visited my site thus i came to “return the favor”.I
    am attempting to find things to improve my web site!I suppose its ok to use
    a few of your ideas!!

    Feel free to visit my web-site: line let's get rich free diamond

    OdpowiedzUsuń
  24. I think the admin of this web page is genuinely working hard in favor of his
    website, since here every material is quality based information.

    my page: Titan Empires Hack

    OdpowiedzUsuń
  25. Appreciate the recommendation. Let me try it out.

    Feel free to visit my web-site - Gout remedy

    OdpowiedzUsuń
  26. I think what you published was actually very logical.
    But, think on this, what if you added a little information?
    I mean, I don't want to tell you how to run your website, but what if
    you added a post title that grabbed a person's
    attention? I mean "Milczenie to tekst, kt�ry niezwykle �atwo jest b��dnie zinterpretowa�." is kinda vanilla.
    You might look at Yahoo's home page and note how they create article headlines to grab viewers interested.
    You might try adding a video or a related pic or two to grab people excited about
    what you've got to say. Just my opinion, it might bring your website a little livelier.


    My blog post - natural gout cure ()

    OdpowiedzUsuń
  27. It's hard to find experienced people about this topic,
    but you seem like you know what you're talking about! Thanks

    My weblog - Monster squad hacked Apk

    OdpowiedzUsuń
  28. Keep on working, great job!

    Here is my page: monster squad android hack

    OdpowiedzUsuń
  29. Greetings! Very helpful advice within this article! It is the little
    changes that produce the greatest changes. Thanks a lot for sharing!


    Feel free to visit my webpage - westbound Gold Rush hack tool

    OdpowiedzUsuń
  30. Your style is so unique compared to other folks I've
    read stuff from. Many thanks for posting when you've got the opportunity, Guess I'll just bookmark this page.


    Feel free to visit my web-site; FernandoDStea

    OdpowiedzUsuń
  31. This design is incredible! You certainly know how to keep
    a reader entertained. Between your wit and your videos, I was almost moved to
    start my own blog (well, almost...HaHa!) Great job.
    I really enjoyed what you had to say, and more than that, how you presented it.
    Too cool!

    my web site: CathrineKLupul

    OdpowiedzUsuń
  32. What's up, this weekend is pleasant designed for me, since this
    point in time i am reading this enormous informative
    paragraph here at my house.

    My webpage MattZBurkette

    OdpowiedzUsuń
  33. This design is steller! You certainly know how to keep
    a reader entertained. Between your wit and your videos, I was almost moved to start my own blog (well, almost...HaHa!) Fantastic job.
    I really enjoyed what you had to say, and more than that, how you presented it.

    Too cool!

    Look at my webpage: ChasityYTilow

    OdpowiedzUsuń
  34. Thanks for your personal marvelous posting! I quite enjoyed reading
    it, you're a great author. I will always bookmark your blog and will often come back someday.
    I want to encourage yourself to continue your great job, have a nice weekend!


    Feel free to surf to my website :: DominicDLauria

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow, this paragraph is nice, my younger sister is
    analyzing these kinds of things, thus I am going to inform her.


    Also visit my webpage - KristelCCassity

    OdpowiedzUsuń
  36. I love it whenever people get together and share thoughts. Great blog, continue
    the good work!

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że jesteś. ;*
Zostaw po sobie ślad.
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !