niedziela, 6 września 2015

Surely God is my salvation; I will trust and not be afraid. The Lord, the Lord himself, is my strength and my defense; he has become my salvation./Oto,Bóg zbawieniem moim. Zaufam i nie będę się lękał: gdyż Pan jest mocą moją i pieśnią moją i zbawieniem moim.

Księga Izajasza 12:2

Poznaj smak gór
Wspinaj się ponad obłoki
Poczuj smak wiatru
niech rozwieje Twoje włosy
Nie martw się niczym
Idź przed siebie patrząc w chmury.

Odkryj w sobie siłę, o której nie wiedziałeś
Zachwyć się miejscem, uchwyć to na fotografii
Nawet jeśli sprawia Ci to trudność, nie poddawaj się
Na górzę czekaja Cię niesamowite widoki, 
aż zaniemówisz z wrażenia,
przepełni Cię ogromna radość, że zdobyłeś szczyt
choć wymagało to od Ciebie nie małego poświęcenia.

Wczoraj (6 września) byłam cały dzień w górach, pogoda niesamowicie zaskoczyła, bo cały dzień było istne lato ze słoneczkiem i z orzeźwiającym wiatrem więc bardzo przyjemnie wspinało się coraz wyżej i wyżej.
Zdjęć będzie naprawdę dużo, znów zasypię Was na kilka postów tym razem z Ben Venue w Szkocji :)







Klara

2 komentarze:

  1. Takimi zdjęciami zasypuj nas bez wahania! Widoki z góry na jeziora - obłędne! :-) Naprawdę, będąc tam można zaniemówić! Mnie z kolei w tym roku góry chyba nie grożą, więc fajnie że pozachwycam się chociaż fotografiami :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne widoki, zazdoszczę wszystkim, który mieli piękne wakacje! Ja nadal czekam na swoje.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że jesteś. ;*
Zostaw po sobie ślad.
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !