piątek, 12 stycznia 2018

Szczęście to kwestia wyboru. Jak możesz osiągnąć szczęście? Pokochaj to, co już masz.

Regina Brett

I drugi tydzień stycznia dobiega końca. Egamin goni egzamin, z tygodnia na tydzieć coraz więcej prac do napisania, coraz więcej collegowych obowiązków. Na szczęście wszystko zapisuje sobie w jednym miejscu, więc ogarniam co, kiedy, jak i gdzie. Wyjątkowo nie narzekam na brak czasu, bo udaje mi się tak nim zarządzać, że mogę czytać książki jak i również  ćwiczyć. Właśnie czytam 6 książkę w styczniu, nie wiem czy Wy też tak macie, że im więcej do zrobienia tym zostaje więcej czasu albo jakoś człowiek wie, że musi się wyrobić ze wszystkim, żeby mieć czas na przyjemności.

Cytat bardzo mi się podoba i mam wrażenie, że będzie pasować do dzisiejszego postu.W każdej sytuacji możemy poczuć się szczęśliwi, najważniejsze, żeby doceniać wszystkie rzeczy, które się ma. 

Sylwester i kilka dni stycznia spędziliśmy w górach. Mogliśmy odpocząć, zrelaksować się, pospacerować i pozwiedzać nieznane nam okolice, gdyż byliśmy w tamtych rejonach pierwszy raz. Było cudownie, jakby czas stanął w miejscu, zero obowiązków, zero życiowego biegu i nawet zasięgu tam nie było, więc czuliśmy się oderwani od rzeczywistości,ale w pozytywnym znaczeiu. Gdyby nie ulewy (niestety każdego dnia ) to moglibyśmy pochodzić po górach, a tak to tylko udało nam się chwilkę pierwszego dnia bo złapaliśmy słońce pomiędzy deszczami. I tak było cudownie, choć Sebuś nie mógł przeżyć tego deszczu i nieco narzekał.Ale za to wygrzewaliśmy się w pięknym salonie, bardzo klimatycznym, a co najważniejsze to jeszcze z kominkiem,bajkowa sceneri. Więc w każdej sytuacji trzeba znaleźć plusy.
Jak będzie widać na zdjęciach, śnieg był tylko wysoko w górach. 

w tym miejscu sobie mieszkaliśmy :)

salon 

kominek i szampan (Sylwestrowo)



i kropelki deszczu

Klara

16 komentarzy:

  1. Cytat zawiera w sumie prostą receptę na życie. Wiele razy przekonałam sie, że wielość obowiązków powoduje lepszą organizację czasu, choć nie wszyscy tak mają...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ja dopiero zaczęłam czytać 2 książkę w tym miesiącu.
    Uwielbia Twoje zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki klimatyczny ten salon! Zazdroszczę takiego wyjazdu. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też tak mam, im więcej obowiązków, tym jestem lepiej zorganizowana :)
    Piękne miejsce na spokojne powitanie Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie jest podobnie, im więcej do zrobienia, tym lepsza organizacja. Zazdroszczę tego sylwestra w górach, super

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo sympatyczne miejsce na relaks - i góry, i tymczasowe lokum.
    Z książkami też mi w tym roku idzie całkiem nieźle ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę miłej atmosfery w górach. U mnie niestety chociaż Bieszczady, to jednak wypad był niezbyt udany. Trochę nas zawiedli znajomi. A co do tego, że to już 2 tydzień stycznia. Ja nie wiem jakim cudem jest już 14 stycznia. masakra, ten czas ucieka przeokropnie szybko. Im człowiek jest starszy, tym jest gorzej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne miejsce, zazdroszczę podróży :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak Ty to robisz, że do każdej notki znajdujesz odpowiedni cytat, bardzo mi się to podoba!! Widzę, że u Ciebie wszystko ok, zdjęcia piękne, Wy uśmiechnięci, życzę aby tak dalej było.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak czytam książki to często zapisuje cytaty, które mi się podobają, a potem je używam :) A jeśli nie mam pomysłu to wchodzę na lubimy czytać i patrzę cytaty autora albo autorki i wybieram.

      Usuń
    2. A czy mogę czasem z zamieszczonego przez Ciebie cytatu skorzystać..

      Usuń
  10. chciałąbym mieć więcej czasu na książki, ale od lutego na pewno to zmienię :D

    Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia ;)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  11. wow its awesome dear..! beautifull place such a lovely sharing keep posting..
    https://clicknorder.pk online shopping in lahore

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale Twój mąż ma super czapę! ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Coś w tym jest . Gdy dużo na głowie człowieka lepiej sobie z tym radzi gdy ma nie wiele.
    Choć mnie ostatnio obowiązkim przerosły mimo to nie poddaje się. - na książki nie mam czasu.
    Ale może dojdę do tego, że i na to będzie czas.
    Po za tym jak ma człowieka więcej obowiązków jest jakby bardziej nakręcony :)
    Ładne zdjęcia i chyba kolor włosów coś zmieniłaś :)
    Powodzenia na collegu :*

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że jesteś. ;*
Zostaw po sobie ślad.
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !