wtorek, 16 stycznia 2018

Człowiek ma tylko jedno życie. I właściwie ma obowiązek wykorzystać je najlepiej, jak się da.

Jojo Moyes

I zima wróciła do Glasgow, ogromnie się cieszę. Fajnie zacząć dzień od niesamowiteg widoku za oknem i gdy mąż budzi Cię słowami 'wstawaj, zobaczać jak sypnęło śniegiem', takie poranki mogłabym mieć przez całą zimę. Nadal pada, więc jest nadzieja, że ten magiczny zimowy klimat utrzyma się do końca tygodnia. Zdjęć kika porobiłam co prawda telefonem w drodze do collegu, ale lubię chwytać chwile, te niesamowite momenty niespodziewanej radości i szczęścia. I to jest piękne, że śnieg o każdej porze dnia wygląda zupełnie inaczej.

Jestem z siebie zadowolona, że jako jedna z 4 osób zaliczyłam najtrudniejszy egzamin w całym akademickim roku i znalazłam się w tej grupie szczęśliwców, a w mojej klasie jest 20 dziewczyn, więc niestety reszta musi pisać jeszcze raz. Cieszę się, że jestem ze wszystkim na bieżąco, nie muszę nadrabiać tylko mogę skupić się na tym co jest i dopiero będzie.

Wciąż zdjęcia z niesamowitego pobytu w górach, nie mogę uwierzyć, że minęły prawie dwa tygodnie jak tam byliśmy, bo już połowa stycznia.






Klara

19 komentarzy:

  1. Zdjęcia niesamowite! Miałaś farta z tym egzaminem:-)
    U nas też zima na całego, ale nie wszystkich to cieszy...

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja tam nie lubię zimy ale to przede wszystkim z tego powodu, że trudno mi jest chodzić - utrzymanie równowagi, koleiny, ślisko itp.
    Gratuluję zdanego egzaminu!
    Zdjęcia jak zawsze piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki pobyt w górach musiał być fantastyczny i do tego jak tam pięknie. U mnie też jest zima posypało sporo zobaczymy tylko jak długo to się utrzyma

    OdpowiedzUsuń
  4. W Polsce też pięknie sypnęło, gdyby nie paraliż komunikacyjny na drogach, byłoby całkiem przyjemnie! Gratsy z okazji zaliczenia :) !

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :)
    Zima i u nas, na szczęście!

    OdpowiedzUsuń
  6. O jak tam pięknie, super fotki :-)
    Masz rację,życie mamy jedno i trzeba jak najlepiej je przeżyć

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie tam... Gratulacje! Dobrze, że możesz odpocząć. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję egzaminu! a na zdjęcia nie mogę się napatrzeć. Co za piękne krajobrazy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję, masz to za sobą! ♥♥
    Piękne zdjecia, uwielbiam nautre! ☺

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie to wygląda <3
    Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia:)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejuuu, jak pięknie. Ja poproszę wycieczkę w te góry.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie, taka zima to rozumiem. Gratuluję sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne klimatyczne zdjęcia :) pozdrawiamy i zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje :)
    A zdjęcia cudowne, zwłaszcza trzecie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie piękne zdjęcia z gór! Ja chwilowo tęsknię i za górami i za śniegiem. :D
    Gratuluję zdanego egzaminu! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję dobrych wyników! Ja, mimo piękna zimowych krajobrazów, myślami jestem już przy wiośnie. Zmarźlak jestem od zawsze, spacer przy zero stopni to już dla mnie poważne wyzwanie. Czekam na roztopy i przypływ ciepłego powietrza, już bliżej niż dalej haha :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję! Mam nadzieję, że mi się uda wszystko zaliczyć w pierwszym terminie. :D
    Byłam raz górach ale chciałabym jeszcze! :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję zdania ważnego egzaminu! Super, że masz to już za sobą i nie musisz podchodzić do niego jeszcze raz :)
    Widoki piękne! Ze zdjęć bije taki spokój :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak tam ładnie ;) Gratuluję zdania egzaminu!! :)

    Pozdrawiam,
    www.ankyls.pl

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że jesteś. ;*
Zostaw po sobie ślad.
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !