środa, 18 września 2013

To nieprawda, że zwykła pogoda za oknem może zasmucić człowieka i odebrać mu siły.

Przeczytałam to zdanie w jednej z książek pani Beaty Pawlikowskiej i zapamiętałam je.

U mnie jest typowa “pogoda w kratkę. Spoglądam przez okno jest piękne słoneczko, ludzie chodzą w bluzkach z krótkim rękawem  więc myślę “-super jest ciepło”, wychodzę z domu a tu wieje wiatr i gratis pada deszcz.
Nie wiem jak tu,ale w Polsce bywały takie tygodnie, że deszcz nie chciał przestać padać. I co wtedy robić? Kilka dni jakoś się wytrzyma, ale jak pada dwa tygodnie to człowiek wychodzi z siebie i staje obok. Oczywiście, do wszystkiego można się przyzwyczaić, ale nie lepiej spojrzeć na to z innej perspektywy?

Widoki, które mam na codzień.




Klara

17 komentarzy:

  1. pierwsze zdjęcie jest niesamowite! cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Staram się spoglądać na to z innej perspektywy, choć to nie za łatwe. Akurat teraz pada od kilku dobrych dni. Ale staram się myśleć, że kiedy jak nie teraz właśnie najlepiej czyta się książki, lepiej się sypia, można też ubrać swoją ulubioną kurtkę :P No i im dłużej pada tym mniej już przed nami tych deszczowych dni...
    A widoki masz fajne :) To jakiś kanał czy rzeka?

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczne zdjecia :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :D
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Deszczowa pogoda jest dobijająca, tak bardzo wtedy łaknie się słońca i witaminy D :)Ale można zaszyć się z książką, oglądnąć dobry film i świat od razu wydaje się lepszy!

    OdpowiedzUsuń
  5. myslalam ze 1 zdj jest za granica robione :P

    OdpowiedzUsuń
  6. czasem lubię deszcz ale ostatnio mnie ta pogoda dobija ;(

    http://just-be-yourself-coca.blogspot.com/ - zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, ale cudowne miejsce<3 super zdjęcia !
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. czasem nie da się wytrzymać tego deszczu..znam to.
    piękne masz widoki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już przestawiłam się na ciepłe swetry i grubsze ubrania. Nie mogę patrzeć gdy ktoś chodzi na krótki rękaw, bo niby świeci słońce, ale powietrze zrobiło się już o wiele chłodniejsze :) Widoki piękne, u mnie niestety takich nie ma, bo moje małe miasto nie ma takiego otoczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pogodę zazwyczaj się zgadza swój zły humor :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia robisz :)
    Jeśli chodzi o pogodę,to może nam się smutno robić,ponieważ chcielibyśmy wyjść na dwór,a deszcz przeszkadza,więc tęsknimy za tym. ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. W której z książek to było?

    OdpowiedzUsuń
  13. W ksiazce " W dżungli życia" :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że jesteś. ;*
Zostaw po sobie ślad.
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !