wtorek, 6 stycznia 2015

Problem jest po to, aby znaleźć rozwiązanie. I choć wydaje się to dla Ciebie trudne to jednak jest to możliwe do wykonania.

me

Dni styczniowe płyną w dosyć ciekawym tempie, ale w każdym odnajduje coś ciekawego, coś spontanicznego i zapisuje na osobnych karteczkach, żeby móc to kiedyś przeczytać i zobaczyć jaki był ten rok, ale to jeszcze daleko przede mną. Życie mnie zaskakuje, pozytywnie jak i również mniej, z wieloma rzeczami, sytuacjami muszę się zmierzyć, ale na szczęście mam wokół siebie osoby które mi pomagają, zawsze wesprą dobrym słowem i czasami pokażą sytuację z innego punktu widzenia. Niektórzy są tu blisko, a inni tysiące kilometrów ode mnie, ale rozmowa zawsze pomaga. Dodaje sił i podnosi człowieka.

Kolejna dawka zdjęć z  Inverness, tym razem zamek i widoki z niego.






Klara

11 komentarzy:

  1. Ciekawe miejsce :) Żeby zatrzymać czas zawsze kompletuje zdjęcia do albumu.
    www.antymarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że będziesz miała 365 karteczek zapisanych pięknymi i pozytywnymi wspomnieniami :)))

    Dziękuję, wykruszyły się te rzęsy mi :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne widoki :)
    Ja też staram się w każdym dniu znaleźć coś pozytywnego, coś, z czego warto się cieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trudne sytuacje mogą być naprawdę cennym doświadczeniem :) W życiu potrzebne są nam przyjemności, jak i trudności :) Wtedy łatwiej nam złapać równowagę między euforią, a załamaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie,że masz wokół siebie osoby na których możesz polegać:)
    Cudowne zdjęcia i TY:*:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne miejsce :) Brakuje tam tylko ciut słonka ;) Bliscy są własnie po to, aby wspierać dobrym słowem i my także powinniśmy pomagać ich w ten sposób :) Dobrze mieć wokół siebie takich ludzi, którzy czasem pokażą nam sytuację z całkiem innej perspektywy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To z karteczkami to świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysł z karteczkami mi się podoba, takie małe rzeczy dnia codziennego :-) a zamek i widoki piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że u Ciebie równie śnieżna zima ;-)
    Co do problemów, to po ich rozwiązaniu czuję w sobie wielką siłę i od razu przechodzę do kolejnych działań. To taki trochę mój motor napędzający ;-)
    Ostatnimi czasy wymyślasz ciekawe cytaty - może w przyszłości zyskasz dzięki nim sławę ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że jesteś. ;*
Zostaw po sobie ślad.
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !