piątek, 23 września 2016

Czy potraficie sobie wyobrazić jak to jest mieć: nieograniczoną ilość czasu na uczenie się nowych rzeczy.

Mitch Albom 

Za oknem piękna jesienna aura, z dnia na dzień robi się coraz bardziej klimatycznie i rankami można odczuwać przyjemny chłód z lekkim mrozem. Zaczynają u nas gościć cieplejsze ubrania, z półki wyjmujemy schowany termos i koc. Zapalamy świeczki i w naszym domu unosi się zapach jesieni. Zaczynamy piec cynamonowe ciasteczka i robić potrawy z dynii. Nareszcie mamy czas na relaks, odpoczynek i rozwijanie się.

Od dzisiaj zaczęłam bank holiday czyli nic innego jak długi weekend wolny od collegu,  wracam we wtorek więc dwa dni gratis, jeden dzień mam w pełni zaplanowany więc na pewno będą nowe zdjęcia, a na resztę dni czeka mnie przepisanie z zeszytu z college, odpisanie na listy i czytanie książek. 

Trochę mnie nie było, regularnosc dodawania postów mam nadzieję niedługo wróci, bo na razie pojawiam się i znikam. Przez ten czas co mnie nie było odkryłam super autora i udało mi się przeczytać jego 3 książki, dwa razy zrobiłam paznokcie hybrydowe i mam grzywke :)




Lakiery hybrydowe z firmy Semilac, od prawej :Ruby Charm 121, Shooting Star 114, Mint 021, Glitter Indigo 087, Gold Disco 037 

Klara

16 komentarzy:

  1. wow ale cudne kolory na szponach:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super by było mieć nieograniczoną ilość czasu nas uczenie się. Ładnie Ci w grzywnę, ale bez też dobrze wyglądałaŚ.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dyni nie lubię ale moja mama lubi i to faktycznie jesień....potem dynia na Halloween. Co do świeczek to w kominku woski cały rok goszczą

    OdpowiedzUsuń
  4. proste grzywki są wspaniałe!
    też mam nadzieję, że będziesz mogła publikować regularnie posty ; )

    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam jesień za to, że można bezkarnie zawinąć się w koc, pić przesłodzoną herbatę i czytać przy zapalonej lampce.
    Zaklinacza czasu czytałam. Dobra książka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj! u nas pierwszy "bank holiday" jest dopiero ok święta zmarłych (a dla niektórych jest to jeden z bardziej pracowitych dni, wiec zero odpoczynku i czasu dla siebie), więc jeszcze trochę czasu i takiej nieciekawej pogody, która sprawia, że wszyscy chodzą przeziębieni. Ale mieć tyle czasu na uczenie się nowych rzeczy to jest bardzo duży luksus.
    Grzywka wyszła rewelacyjnie. Masz super włosy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta grzywka dodała twojej twarzy charakteru! Super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta grzywka dodała twojej twarzy charakteru! Super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. lepiej ci w grzywce :)

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszymy się, że chociaż pogoda już jesienna u Pani na paznokciach wciąż letnie kolory :).
    Pozdrawiam
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym mieć nieograniczoną ilość wolnego czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak tutaj pięknie kochana:)
    mi ciągle brakuje czasu:((

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że jesteś. ;*
Zostaw po sobie ślad.
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !