sobota, 25 kwietnia 2020

Czasem potrzeba jednego radosnego oblicza - by rozjaśniło się nasze życie.

Phil Bosmans

Pisząc tego posta mam ogromne szczęście siedzieć na balkonie, choć mam cień to dzisiaj jest u mnie bardzo ciepło, wręcz momentami duszno, bo wyjątkowo w Szkocji nie ma wiatru. Nie mogę uwierzyć,że jest prawie 20 u mnie, a ja pod koniec kwietnia siedzę w bluzce na ramiaczkach i w krótkich spodenkach. Normalnie jak w wakacje. Tyle, że za bardzo nie mam możliwości pojechania do innego miasta, a tym bardziej nad morze albo nad ocean. Ale staram sie doceniać to co mam wokół siebie i nie rozpaczać, choć chętnie pochodziłabym boso po plaży. Mam nadzieję, że w tym roku będę mieć taką możliwość.

Dzisiaj miałam misje do wykonania, bo koleżanka, która musi siedzieć w domu przez dwa tygodnie potrzebowała jednej rzeczy i poprosiła mnie, żebym jej kupiła. Początkowo miałam zupełnie inny plan na dzisiejszy dzień, bo miałam wybrać się znów do tego parku z dwoma stawami/jeziorkami. Ale lubie spontaniczność i fajnie było komuś pomóc i przy okazji z Asią się zobaczyć choć byłam na klatce, a ona w drzwiach to i tak 40 min udało mi sie z nią przy okazji porozmawiać. Śmiałyśmy się, że następnym razem da mi krzesło i będzie podawa herbate na lince. Trzeba sobie radzić :)

Uwielbiam moja hulajnogę i to był mój najlepszy zakup w tamtym roku. Jest lekka, wszędzie nią pojadę, z górki jest wiatr we włosach i ładnie można się rozpędzić (mam park, gdzie jest taka duża górka i bardzo ją lubię, szczególnie jak nie ma ludzi to moge się wyszaleć i nie musze hamować). Pewnie nie wszyscy wiedzą, ale jest to hulajnoga (kick scooter), czyli klasyczna odpycham się nogą. Kiedyś może nagram filmik o niej bardziej szczegółowy i dam Wam znać dlaczego nie wybrałam elektrycznej i czemu ten kolor.

Nie przedłużając zapraszam Was na kolejne zdjęcia wiosny w moim mieście w Szkocji. Jest pięknie. Muszę złożyć filmik i w następnym poście Wam go pokaże.







Klara

24 komentarze:

  1. U mnie akurat dzisiaj była pierwsza burza. Zdjęcia jak zwykle cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ..zdjęcia są bajkowe, po prostu prześliczne - fantastyczne kolory <3
    ..a na 1 fotce niebo odbite w jeziorze jest rewelacyjne - istne cudeńko !

    - pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ach jak cudownie! u mnie wczoraj wyjątkowo wietrznie, uciekłam po spacerze szybko do domu na gorącą herbatę, a dziś niestety bardzo pochmurnie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiadali u nas deszcz, ale nie spadła ani kropla, na polach kurzy się strasznie.
    Pomoc w tak trudnym czasie to ważna rzecz:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. wooooow ale fjanie, że pomogłaś koleance przynajmniej w taki sposó ;D ! krzesło i herbata ot dobry pomysł na nastęny raz ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna wiosna uwielbiam ją, żałuję tylko, że w tym roku spotyka nas co spotyka :(

    OdpowiedzUsuń
  7. No proszę, to u mnie na wschodzie Polski jakby mniej kwieciście... Ale susza wielka, mamy nawet burze piaskowe, jakby w pobliżu była pustynia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też byłam dzis na spacerku, dobrze, że mam podwórko ale dość mam już tej kwarantanny, Szukam w necie jakiegoś fajnego serialu, jakieś fajnej gry on line ale niby tyle tego jest nic nie znajduję. Może Ty polecisz jakiś ciekawy serial online.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam 'O mnie sie nie martw' i 'miodowe lata' z polskich seriali. A z zagranicznych uwielbiam 'przyjaciół', 'jak poznałem Wasza matkę' :)

      Usuń
  9. Spring is such a beautiful season!

    xoxo
    Lovely

    http://mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia, świetnie oddają wiosenny klimat 😊 Właśnie w takich sytuacjach poznaje się prawdziwych przyjaciół 😉

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie tez dzis ładna pogoda ale nie az tak jak u Ciebie :) piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja niestety jeszcze oglądam świat z perspektywy okna.
    Śliczne zdjęcia.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. A u nas czekamy na upragnione opady, susza ogromna!
    Podobno deszcz ma przyjść dzisiaj!
    Piękne zdjęcia:)
    Serdeczności zostawiam, zdrówka, pogody ducha i uśmiechu życząc:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna wiosna u Ciebie! Ciepła, słoneczna i pełna kwiatów. Aż krew szybciej krąży w żyłach:-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia wiosna przyszła już na dobre! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam ten moment, gdy pojawiają się pierwsze listki, kwiaty na drzewach. Właściwie nie wiem czy lepiej wyglądają na żywo czy na zdjęciach, ale nawet oglądając je tylko na ekranie - od razu jakoś tak przyjemniej. Pięknie tam u Pani! :)
    A hulajnoga nie dość, że wygodna, przydatna, to jeszcze daje mnóstwo zabawy! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ech, ależ cudne te zdjęcia! Człowiek docenia, kiedy musi siedzieć na dooopce w domu, a tak by pohasał! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudownie tam u WAs, faktycznie czuć już wiosne w pełni.
    Faktycznie hulajnoga to fajna sprawa :-)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne zdjęcia! Uwielbiam ten czas gdy drzewa kwitną <3 ja tak samo rozmawiałam ostatnio z moimi dziadkami <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie pamiętam, kiedy ostatnio jeździłam na hulajnodze :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zawsze mnie ciekawi, co sprawia, że hulajnoga jest fajna. Może się zastanawiam, bo sama nigdy nie próbowałam jeździć ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Klara,
    Jestem tutaj, znając twoją przestrzeń w Internecie, która ma bardzo piękne i kreatywne zdjęcia.
    Podobał mi się Twój blog i będę go śledził (numer obserwatora 300) 😉
    Do zobaczenia wkrótce!

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że jesteś. ;*
Zostaw po sobie ślad.
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !