wtorek, 7 kwietnia 2020

Tragedią naszych czasów jest to, że człowiek może zdziałać tak wiele i że jest w tym tak ograniczony.

Phil Bosmans 

Dzisiaj wpadłam na pomysł wybrania sie hulajnogą do lasu i nad jeziorko (ale nie to w parku tylko bardziej na uboczu) i bylo cudownie. Nagrałam też kilka filmików z mojej wyprawy i postaram się je dzisiaj złożyć i może wieczorem dodam je na youtube. W ogóle pomyslałam, że chciałabym spróbować w swoich sił w nagrywaniu i mówieniu do kamery, narazie tylko będę z drugiej strony, ale może jak kiedyś się bardziej odważe to się pokaże przed, kto wie. Narazie eksperymentuje i chcę spróbować czegoś nowego.

Wiosna jest piękna, uwielbiam tą porę roku, ten czas, gdzie wszystko cudownie kwitnie, natura budzi się do życia, z dnia na dzień robi się coraz cieplej. Niestety w tym roku wiosna jest inna, bo są nałożone ograniczenia, mam to ogromne szczęście, że w Szkocji można raz dziennie wychodzić na dwór w ramach aktywności fizycznej, więc jak tylko pogoda na to pozwala to biorę moją hulajnogę, aparat i ruszam w drogę. Dziś odkryłam miejsce dosyć blisko mojego mieszkanka, więc co jakiś czas będę mogła wybierać się na polanę, do lasu i na górkę z widokiem na jezioro.

Już równy tydzień bez żadnej przerwy udaje mi się grać na keybordzie 45 min, a czasem nawet więcej i powiem Wam bardzo mi sie podoba, uczę się kilku piosenek na raz i daje mi to ogromną satysfakcję jak potrafię zagrac swoje ulubione utwory i widze postęp. Więc myślę, że będę kontynuować grania, co więcej planuje stopniowo wydłużać i kto wie może za tydzień będę grać po 1.5h dziennie.

Planowałam dzisiaj wrzucić zdjęcia Garfielda, ale z racji tego, że porobiłam 'świeże' zdjecia wiosenne to podzielę się nimi z Wami, a zdjęcia kotka wstawię pod koniec tygodnia :) W ogóle u mnie zaczęły pojawiać sie bazie z czego ogromnie się cieszę, bo je bardzo uwielbiam. 







Klara

23 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia, uwielbim wiosne i bardzo ubolewam, że jest jak jest...

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że masz możliwość spędzania czasu na łonie przyrody. U nas pozamykane parki, lasy, place zabaw, siłownie zewnętrzne, plaże... Każde niezgodne z obsostrzeniami wyjście z domu grozi mandatem i to wysokim.
    Piękne wiosenne zdjęcia!
    Trzymaj się zdrowo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ze zdjęciami kotka zdążysz, a wiosna zawsze mile widziana...

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna ta wiosna, cudowna, kojąca!

    OdpowiedzUsuń
  5. hahahaah masz bardzo fajnie. U nas po lesie chodzi wojsko. Pani, która jedna sama wybrała się do lasu pobiegać dostała ostrzeżenie, że nie może tego robić. Pewnie w lesie więcej wojska niż odwiedzających a oni zabraniają jednej osobie przebywać. U nas latają helikoptery i sprawdzają czy siedzimy w domu oraz latają drony. Wczoraj byłam w pracy i mieliśmy przerwę i byliśmy w 4 osoby tak jak to jest w pracy i jakiś pan z ulicy przez szybę robił nam zdjęcia. Jest szansa, że był na patrolu z wojska, ale ja np. nie chcę żeby mi robił zdjęcia . Nasz obiekt jest zamknięty dla klientów ale mamy masę spraw do zrobienia i możemy pracować , a tam nas kontrolują i cykają zdjęcia lepiej niż paparazzi. ... Zadzwoniłam na ochronę ale sobie poszedł.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna wiosna zawitała do Anglii, Klaro. Wspaniale, że możecie sobie pochodzić po świeżym powietrzu - u nas podobno straż miejska patroluje wszystkie zielone skwery. Śmieję się, że najlepiej jest mieć teraz psa, bo można bezkarnie wejść do parku.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. W Polsce lasy i plaze pozamykane ;p Ja tez uwielbiam wiosnę, dodaje mi zawsze pozytywnej energii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ..zdjęcia są prześliczne - cudna wiosna <3 ..wspaniale, że możesz robić wypady do lasu i nad jeziorko.. niestety u mnie wszędzie jest zakaz, ale chociaż mogę wychodzić na balkon i podziwiać piękną panoramę Stolicy ;)

    - pozdrawiam ciepło Klaro, zdrówka życzę i pięknych chwil każdego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cool photos of your camera shots, Klara 😍.

    It's fun traveling by vehicle and discovering beautiful things as seen here.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne zdjęcia! Wiosna to cudowna pora na pstrykanie :) i moja ulubiona pora roku, swoją drogą.

    Dzisiaj też zamierzam się wyrwać w teren uzbrojona w aparat :)

    Bardzo się cieszę, że tak wytrwale grasz i znajdujesz w tym przyjemność. Muzyka wspaniale działa na wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia i ich barwy. Może kiedyś dla nas zagrasz, a kto tam wie. Gratuluję systematyczności i cieszę się, że tak Ci się podoba. Ja wychodzę na spacery, dzięki Bogu policja się mnie nie czepia. Trzymam się zasad, ale wręcz muszę pobyć z naturą. :) Chętnie zobaczę Twój filmik, myślę, że będzie ciekawy, będę w tym wspierać. :) Pozdrawiam cieplutko, won głupi wirusie! hehhe Tulę. <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zaczęłam w czasie kwarantanny uczyć się gry na klarnecie i... już straciłam zapał. Ale może odzyskam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam wiosnę, a czuję się w obecnej chwili taka uwięziona w domu.
    Trzymam kciuki za nagrywanie! Mnie niestety nie wyszło, nie radziłam sobie przed kamerą ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham wiosnę tak jak pozostałe pory roku. Zdjęcia znowu piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ahh ta wiosna ;) - piękne zdjęcia .
    To się rozwijasz w tym graniu . Może nagrasz kiedyś filmik jak grasz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O jakie piękne, wiosenne kolory!<3

    Zapraszam na nowy post ♥ Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Pozdrawiam serdecznie Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Klara jak Ty to robisz, że w Twoich notkach jest zawsze tyle radości, optymizmu? Mnie powoli przestaje wszystko cieszyć choć fakt wiosna jest piękna. U mnie magnolia powoli zaczyna rozkwitać, lada dzień a będzie cudo. Pozdrawiam serdecznie i świątecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się wszędzie dostrzegać pozytywy i cieszyć się z małych rzeczy oraz organizować sobie tam czas, żebym jak najmniej o tej całej sytuacji myślała. Najtrudniejszy był dla mnie drugi tydzień, miałam się przygotowywac wtedy do wyjazdu do Hiszpanii, a wszystko zostało odwołane, ale później jakoś sobie przetlumaczylam i zaczęłam się cieszyć wiosna wokol mnie. Ale cudownie, życzę Ci żeby magnolia pięknie u Ciebie rozkwitła i dostarczyła Ci dużo radości.
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  18. zazdro, że masz gdzie wyjść ;D u mnie to niestety niemożliwe, więc zostaje mi balkon :D na szczęście z widokiem na park ;D no i gratuluję grania na keybordzie! rewelacja ;)!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyjść do parku można czy na spacer, ale jednak na obecną chwilę wolę zostać w domu. Myślę, że to jest bardziej bezpieczne. Bo nie wiadomo,kogo będziemy mijać po drodze. A na normalność przyjdzie czas

    OdpowiedzUsuń
  20. Swojego czasu miałam opór do tego, żeby pokazywać się przed kamerą jako filmiki - bo zwykłe zdjęcie nie było lipy, ale video to już wyższa szkoła jazdy. Odważyłam się i - nawet fajna sprawa, ale nie wiem czy jest to coś, bez czego mogłabym żyć :D Dlatego nie wahaj się, a działaj! Początki mogą być trudne, dziwne, skrępowane ale w końcu kiedyś trzeba zacząć ☺ Nie wiem co to za drzewo to zółte, a raczej krzew ale ostatnio też robiłam mu mega dużo zdjęć :D

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że jesteś. ;*
Zostaw po sobie ślad.
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !