czwartek, 2 kwietnia 2020

Jak ktoś chce, to znajdzie sposób, a jak nie chce, to znajdzie powód.

Karolina Wilczyńska

Jak Wasze samopoczucie? Ja mam wrażenie, że z tygodnia na tydzień mam się coraz lepiej, organizuje sobie czas w domu, dobrze się wysypiam, gotuje nowosci i pieke. Od wczoraj wróciłam do grania na keybordzie i mam motywację i małe postanowienie, że codziennie będę grać minimum 45 min, kto wie może wreszcie naucze sie grać swoje ulubione kawałki i po kilku dobrych latach nie grania, przypomnę sobie podstawy i będę się rozwijać w tym kierunku.

Kwiecień jest dla mnie ekscytującym miesiącem, bo zapisałam się na kurs szpagatowy online u Kasi Bigos i dziś był mój pierwszy godzinny trening, po którym byłam bardzo zmęczona, ale i zadowolona. Nie mogę doczekac się kolejnych. Treningi szpagatowe bede wykonywać dwa razy w tygodniu i będe je przeplatac ćwiczeniami od Ewy Chodakowskiej i jak moja kondycja się polepszy to wrócę do tanecznych trenigów z elementami baletu. bo bardzo mi się to podoba i łączę przyjemne z pożyczecznym. Widziałam sporo memów, jak ludzie zamierzają wygladać przed i po 'nie wychodzeniu z domów', ja ten czas zamierzam wykorzystać odwrotnie tzn. chcę wyglądać lepiej i szczuplej niż przed :) 

Co drugi, trzeci dzień staram się wychodzić na małe wypady na hulajnodze, oczywiście wciąż dbając o bezpieczeństwo. Brakuje mi trochę dłuższych podróży, ale może jak zrobi się cieplej to wyjdę na rower i podjadę nad jezioro, tyle, że bliższe bo niestety to dalsze może być zatłoczone bądź zamknięte, bo w Szkocji niektóre parki i rezerwaty przyrody zaczęli zamykać.

A dziś pokażę Wam moją sobotnią wyprawę w poszukiwaniu wiosny. Udało mi sie zrobić ponad 7 km i pewnie gdyby bylo cieplej to mogłabym dłużej pojeździć, ale cieszę się, że udało mi się porobić parę zdjęć i się przejechać.






Klara

24 komentarze:

  1. Wiosna zaczyna się na całego, nie wiem jak wytrzymamy w domach, gdy naprawdę się ociepli...

    OdpowiedzUsuń
  2. ..zdjęcia prześliczne, cudowna wiosna! ..wspaniale, masz ciekawe zajęcia, które sprawiają Ci radość, trenujesz sobie i fajnie, bo możesz robić 'wypady' po pięknej okolicy..
    ..niestety u mnie w Stolicy są duże ograniczenia, więc wiadomo najważniejsze jest przestrzeganie zakazów dla dobra wszystkich.. oby jak najszybciej wróciło wszystko do normalności..
    ..w domu zawsze mam jakieś zajęcia, brakuje mi czasu na wszystko, a wychodzę jedynie gdy jest taka potrzeba np. do sklepu.. blisko mojego bloku są parki, więc chociaż widok jest przyjemny..

    - pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia, aż pozazdrościć takich widoków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne zdjęcia :) Ja mam się coraz lepiej ogólnie psychicznie, ale brakuje mi już życia. Brakuje mi doświadczeń i spotkań z ludźmi. Mimo wszystko organizuje czas, że dopiero teraz mogę odpisać na komentarze bo ciągle coś . Mi takie wolne bardzo służy i pomaga

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna ta wiosna!
    mi samopoczucie siada bo niestety chodzę do pracy i mam kontakt z ludźmi :(
    okularnicawkapciach.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  6. To super , ze zapisałaś na zajęcia . Ja uczęszczam na zajęcia z baletu klasycznego . Przez wirusa zmienili nam na formę online . Ja jak nie którzy pracuje normalnie . Wiec nie mam jakoś więcej czasu . Śliczne zdjęcia widać na nich wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam wiosenne zdjęcia! Niedawno spełniłam marzenie i kupiłam prawdziwy aparat... teraz jak wariatka leżę na zimnej trawie i pstrykam kwiatki :D
    Mamy to szczęście, ze mieszkamy na koncu swiata u wyjscie na podworko nie stanowi problemu. Mamy las, pola i stawy. Choćbys chciala, to zywego czlowieka nie spotkasz. To bardzo pomaga przezyc aktualny czas.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful, Klara.

    Hopefully in April will be a good first step for you and all of us

    OdpowiedzUsuń
  9. U nas kolejne zaostrzenia, spacerować też już za bardzo nie można:-(
    Kluby fitness zamknięte więc wykopałam płyty z Chodakowską, otwieram na oścież okna i ćwiczę do utraty tchu:-)
    Śliczne zdjęcia.
    Trzymaj się zdrowo!

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie bez zmian, wszystko w porządku. Pomimo że niedogodności rodzinne każą trzymać ciągle rękę na pulsie, będą u nas poważne zmiany, a przez wirusa, będą bardzo trudne do wprowadzenia z powodu wiadomych ograniczeń.

    Mąż się ze mnie śmieje, że podczas tej kwarantanny (z nudów chyba więcej ćwiczę), wyjdę z domu gotowa na podium zawodów sylwetkowych fitnessu. ;D
    p.s. Ja tych memów w ogóle nie rozumiem. :P

    Nad jezioro nie jedź, bo tam wszyscy pojadą. Mówię Ci, wybierz miejsce, o którym przeciętna rodzina nawet nie pomyśli. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nawet nie wiedziałam ze sa takie zajecia. W Gdańsku podoba dzis nie zachęca do spacerów ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne te zdjęcia. Faktycznie wiosna przyszła i choć na dworze jeszcze jest chłodno, to przyroda na przekór wszystkiemu budzi się do życia. Ach jakbym poszła na dłuższy spacer. A tu nie wolno...ach sama nie pójdę, a w dwie osoby zakazane.
    Niech się skończy ta kwarantanna. Kilka dni miałam na prawdę super, ale teraz znów wróciła tęsknota, doły, gorszy czas.
    Fajnie, że ćwiczysz, podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja chcę zacząć ćwiczyć jogę ;) teraz jest zakaz wychodzenia z domu więc mogę co najwyżej posiedzieć w ogródku :P szczęście że mam chociaż ogródek

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne zdjęcia. Dobrze od czasu do czasu powdychać świeżego powietrza. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiosna jest taka piękna <3 ja na razie nie ruszam się z domu, zostaje mi ewentualnie balkon z widokiem na kolejki pod Lidlem...

    OdpowiedzUsuń
  16. jeny jak u Ciebie pięknie i wiosennie ;)! aż przykro ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Your photos are amazing. They show first sights of Spring.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/04/lancome-labsolu-lacquer-gloss-323-shine_5.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia :) mam nadzieje, że z wiosną sytuacja się poprawi i będziemy mogli wrócić do normalności i spacerów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ohhh klawisze! Cudowne postanowienie! Mam zamiar też w najbliższym czasie się za to wziąć...tylko najpierw trzeba je kupić.
    Wow, świetny pomysł. Też teoretycznie mam takie założenie, żeby wyglądać lepiej. I zabawne ale ostatnio zaczęłam też pracować nad szpagatem (o ile o to chodzi w Twoich zajęciach szpagatowych)
    Widzę, że coś nas wyjątkowo łączy hah

    Piękna wiosna. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. U nas niestety ulice są kontrolowane przez patrole policji i straży miejskiej, więc nawet na dalsze zakupy trochę strach iść.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Heh, też widziałam te memy - i przyznam, że mam podobne postanowienie do Twojego - zdecydowanie po przymusowym pobycie w domu będę w lepszej kondycji. Ćwiczę codziennie 20 min na lajfie z Chodą, potem albo rowerek albo inny trening. Kto da radę, jak nie my?! A tak w ogóle, to gdyby nie te chwile aktywności, chyba bym zwariowała na tym przymusowym byciu w domu...
    dużo zdrówka dla Was!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdjęcia są dowodem,że wiosna jest już z nami :-)

    Ja w większości pracuję obecnie zdalnie, uczę sie online ( przez to mamy wiecej rzeczy do ogarnięcia sami w domu, nawet spektakl dyplomowy robimy wirtualnie, choć nie jest to lekkie) Staram się cwiczyć, nadrabiam seriale, książki, filmy , układam puzzle. Po prostu powoli przystosowuje się do tej sytuacji , która obecnie mamy...

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Rozumiem powagę całej sytuacji, nie zmienia to jednak faktu, że zaczyna mnie to wszystko już pomału męczyć. Mam nadzieję, że niebawem wszystko wróci do normy :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że jesteś. ;*
Zostaw po sobie ślad.
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !