wtorek, 21 kwietnia 2020

Jeżeli potrafisz w spokoju cieszyć się małymi rzeczami, mieszkasz w ogrodzie pełnym szczęśliwości.

Phil Bosmans

Pogoda u mnie z dnia na dzień robi się coraz bardziej wakacyjna i każdego dnia robi się coraz cieplej, mam nadzieję, że w tym tygodniu uda mi się wyjść w spódnicy bądź z krótkim rękawem. Wczoraj pierwszy raz w tym roku w Szkocji wyszłam w bluzie tak było cieplutko, pewnie gdyby nie mroźny wiaterek to mogłabym być w samej koszulce, ale nic mam nadzieje, że pod koniec tygodnia jak będzie 20 stopni to nie będzie wiatru i na będę śmigać na hulajnodze ubrana w letnie ubrania.

Wczoraj zaszalałam i straciłam poczucie czasu, wyszłam o 13:30 z zamiarem pojechania do parku i potem mialam wrócić do domu, ale tak cudownie było ciepło ,że szkoda było jechać do domu, więc pojeździłam sobie po parku, potem odwiedziłam moja mamę w pracy, a potem razem wybrałyśmy się na małe zakupy i wracałyśmy przez park. Do domu wróciłam o 20:30, czyli 7 godzin byłam na dworze. I zrobiłam ponad 18km wczoraj jeżdząc na hulajnodze i spacerując. I powiem Wam, że czułam się cudownie, zrobiłam też filmiki i dużo zdjęć, więc na pewno niebawem jak złożę filmik to Wam chętnie pokaże.

Myślę, że w tym roku w wiosnę będę mieć najwięcej zdjęć, dlatego, że mam dużo wolnego czasu i co kilka dni wybieram się na różne podróże, jak nie do parku to do lasu. I powiem Wam, że niesamowicie się czuje jak mogę wyjść na zewnątrz, zachwycać się przyrodą, fotografować i po prostu dostrzegać piękno miejsc jak i również odkrywać nowe miejsca. A dziś pokaże Wam mały lasek, który znajduje się 15 minut hulajnogą od mojego domu,,a na końcu posta możecie obejrzeć krótki filmik z moich dwóch dni :)

Dziękuje wszystkim, którzy obejrzeli mój pierwszy vlog i wypowiedzieli się o nim pozytywnie, nie spodziewałam się takiego odezwu, dajecie mi motywacje do dalszego nagrywania i na pewno z czasem takich filmików będzie wiecej, bo sprawia mi to ogromną radość i powoli uczę się montować filmy, więc myślę, że z każdym filmem będzie lepiej.







Klara

16 komentarzy:

  1. Zazdroszczę Ci tego długiego pobytu na świeżym powietrzu :) Jak tam pięknie zielono <3 Uwielbiam te jajka oreo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna ta wiosna! ja czekam na weekend i wypad do lasu!

    OdpowiedzUsuń
  3. To miałaś cudowny dzień, u nas dopiero od wczoraj można iść do parku czy lasu, staram sie z pracy iść przez park.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia.
    U nas co prawda wolno już wychodzić np. do parku. Ja jednak jeszcze nie doszłam do siebie po ostatniej infekcji, więc jeszcze sobie poczekam z tą przyjemnością.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ..mądry cytat :) ..masz piękną okolice Klaro, cudowne miejsca, gdzie możesz spacerować i zaszeleć na hulajnodze..
    ..zdjęcia śliczne.. filmik Vlog2 jest kapitalny z przyjemnością obejrzałam..
    ..a lasek jest po prostu przepiękny!

    - pozdrawiam Cię serdecznie i ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas w Szwajcarii lato, temperatury 26-28°C. Trwa susza.

    OdpowiedzUsuń
  7. Thank you, Klara ... I came here to visit like I was invited to see the beauty of Scotland.

    Your vlog is cool.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czyli u Was można chodzić do woli na powietrzu?
    Nie ma akcji"Zostań w domu!"?
    Chodzicie w maseczkach?
    Zdjęcia cudne i vlog🤗
    Wczoraj byłam z 🐕 Dzieci na spacerku w lesie, narobiłam mnóstwo zdjęć, zrelaksowalam się, nie było ludzi🌲🌱🌤️
    Serdeczności zostawiam 🧡🏵️🙋

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest akcja zostan w domu, ale można normalnie wychodzić o ile unika się dużych skupisk ludzi, ale spokojnie można wyjść jak ktoś uprawia jakiś sport i nie ma określonych godzin na ile człowiek może.
      W maseczkach na szczęście nie musimy chodzić.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Piękne, klimatyczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam wiosenne zdjęcia :) biegam po polach u krzakach w poszukiwaniu świeżych listków, pączków, kwiatków. I mam z tego niesamowitą radosc, takze doskonale Cię rozumiem! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie w tym parku. Na wiosenne widoki chce się patrzeć i patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczywiście zaszalałaś! Ale to był piękny dzień.
    Właśnie dzisiaj pierwszy raz w tym roku wyszłam w krótkim rękawku:-) I w maseczce. Dwie godziny biegałam po pobliskich polach.
    Jestem wielką fanką Garfiego:-) To prawdziwy gwiazdor vloga:-)
    Pozdrawiam słonecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. hejka! ♥ Jaką masz hulajnogę, elektryczną?
    7 godzin przypomniały mi się spacery i zabawy na dworze w dzieciństwie. Można było wyjść z domu i wrócić na samą noc, dobrze wspominam te czasy ♥
    Piękne zdjęcia! Zazdroszczę takiego miejsca tak blisko domu, cenie sobie naturę a przede wszystkim las i .. góry! Piękna alejka ♥
    lecę oglądać vloga :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam zwykła, taka klasyczna co trzeba się odpychać :)

      Usuń

Cieszę się,że jesteś. ;*
Zostaw po sobie ślad.
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !