środa, 24 czerwca 2020

- Czas...Dziwny wynalazek. Gdy jesteśmy dziećmi, wydaje nam się, że mamy go tak dużo, a potem nagle zaczyna się kurczyć, znikać, gonić nas.

Agnieszka Krawczyk

Po deszczowych dniach wyszło wspaniałe slońce i choć temperatura bardzo skacze to wreszcie mogę powiedzieć, że znów przyszło lato i mam w Szkocji piękne 24 stopnie, bo wczoraj było tylko 13. Pisząc tego posta siedze sobie w moim ulubionym miejscu czyli na balkonie, choć jest dosyć mały to bardzo cieszę się, że mam taki mini taras i choć mieszkam w bloku to mam kawałek powietrza. 

Znów wróciłam do mojego intermittent fasting (który w tamtym roku testowałam i super się sprawdził czyli jem 8h, a nie jem 16 godzin i powiem Wam, że niedługo minie 10 dni odkąd tak się odżywiam i nareszcie nie podjadam między posiłkami i mam więcej energii. Odkąd siedzę w domu to lubię jeść późne śniadania i ten częściowy post bardzo mi odpowiada. Czasem moje okno żywieniowe jest ruchome bo w weekendy jem troche wczęśniej bo mój mąż ma wolne i lubie ten czas, gdzie możemy zaczynać dzień od wspólnego śniadania. 

Nie mogę uwierzyć, że już mamy koniec czerwca. Zwykle czas szybko mi leciał, ale w tym roku to mam wrażenie, że mrugnęłam i z marca zrobił się prawie lipiec. 

Wszędzie szukają przedszkolanek tylko nie u mnie w mieście. Znalazłam świetne oferty, jedno przedszkole było blisko oceanu, a drugie koło morza, ale niestety dojazdy w jedną stronę zajmowałyby mi od 1.5h do 2 więc niestety odpada. Choć już miałam piekne wyobrażenia jak kończę prace i idę na plaże, po prostu byłoby za idealnie. Poza tym wolałabym znaleźć pracę gdzieś bliżej, żebym jeszcze miała trochę czasu wolnego w ciągu tygodnia, a nie czekała na weekend. Więc cierpliwie czekam i mam nadzieję, że od sierpnia będę mogła pracować w swoim zawodzie (o ile otworzą u nas w Szkocji placówki oświatowe bo z tym może być różnie).

A dziś zapraszam Was na wycieczkę nad jeziorko, a pod koniec postu możecie zobaczyć między innymi vlog z tego wyjazdu :)







Klara

17 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że szybko znajdziesz upragnioną pracę. W sumie ja też powoli zaczęłam szukać. Śliczne zdjęcia.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne widoki. Śliczne zdjęcia 🙂 pozdrawiam serdecznie i życzę szybkiego znalezienia pracy

    OdpowiedzUsuń
  3. faktycznie powinnaś się cieszyć, że masz balkon, niektórzy nie mają i tego albo mają tak, że wyjdą jedną stopą i dalej nie mogą hah.
    Piękne zdjęcia, obyś szybko znalazła pracę ;)
    Pozdrawiam ciepluko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana
    Ładne zdjęcia😀
    Życzę powodzenia w szukania pracy i jak najwięcej miłych, słonecznych dni🧡😀🌻☕🍒🌞

    OdpowiedzUsuń
  5. A na moim mini-tarasie nie ma powietrza. Tam jest zawsze w lecie pieruńsko gorąco. Mam kaktusa, jest zadowolony. Inne rośliny już mniej.

    O! Piona, ja też jestem na IF. :D Był czas, że zaczynałam okno o 16, ale powoli przestawiłam się na powrót do godziny 12, bo łatwiej mi zdobyć posiłek w południe niż później. ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Och, pięknie tam macie!
    Oby praca wpadła Ci w ręce w najlepszym momencie i w najlepszej opcji, trzymam kciuki:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasami taki post czy nawyki potrafią poprawić nasze samopoczucie, a jeśli sprawia Ci to przyjemność i masz z tego satysfakcję, to dlaczego by nie? :)
    U nas w Anglii jest mega gorąco przez x dni, czasami się zastanawiam jak to możliwe. 3 lata temu mnie straszyli, ze ciagle pada, jest zimno, ponuro.. a tymczasem trzeci rok z rzędu upalniejsze lato niż w Polsce :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne jest to miejsce :D Super fotki :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie, że pogoda się poprawiła :) u nas też choć ja jakoś nie mogłam narzekać na brak słońca. nawet w weekend w dzień było piękne słońce a dopiero wieczorem padało i tak do rana :) ja też lubię zjeść późne śniadanie choć najczęściej jem je z samego rana z moim P

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne miejsce :) życzę powodzenia w szukaniu pracy. Chce pracy z dziećmi to coś wspaniałego A jednocześnie wymagającego. Wiem, bo sama jestem po pedagogice. Pracowałam w szkole ale to jednak nie dał mnie. Też bym chętniej odnalazła się w przedszkolu z młodszymi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam o tym ze je się 8h a następnie 16h postu i podobno daje świetne efekty. Ja tez nie mogę uwierzyć ze czerwiec się już kończy. Kiedy to zleciało :p

    OdpowiedzUsuń
  12. ..przecudnie tam masz ;) ..zdjęcia przepiękne i vlog7 fantastyczny!

    - pozdrawiam serdecznie i życzę pięknych chwil każdego dnia ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. I u mnie wreszcie prawdziwe lato. Jest gorąco, tak jak lubię!
    Bardzo przyjemny ten Wasz wypad nad jezioro. Śliczne zdjęcia:-)
    Właśnie dociera do mnie, że coraz bardziej potrzebuję urlopu. I coraz częściej myślę o wyjeździe do Hiszpanii. Może we wrześniu;-)
    Pozdrawiam!
    p.s. a z Garfiego to prawdziwy akrobata jest:-)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że jesteś. ;*
Zostaw po sobie ślad.
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !