wtorek, 2 czerwca 2020

Jeśli nie możesz czegoś zmienić, to pozostaje ci jedynie zmienić swoje nastawienie do tego.

Agata Przybyłek

Najlepszy weekend od dłużeszego czasu, zaczął się od piatku gdzie Sebuś spontanicznie zabrał mnie nad małe jeziorko i do parku, w sobotę pobiłam mój rekord jazdy na hulajnodze i pojechałam do parku z jeziorkiem i zrobiłam 12 km w dwie strony, w niedzielę pojechaliśmy nad ocean (nareszcie ,doczekałam się), a w poniedziałek pojechaliśmy nad jeziorko z widokiem na góry i leżałam na hamaku, idealny weekend i mam nadzieję, że w następnym tygodniu też gdzieś się wybierzemy, fajnie było choć na chwilę pożyć w normalności i podróżować gdzie tylko się chce.

Zdałam wszystko, więc teraz będę mieć jeszcze więcej wolnego czasu, który chce wykorzystać na relaks jak i na moje kreatywne pomysły i projekty. Wczoraj oficjalnie rozpoczęłam sezon siatkówkowy, jak dobrze było się zobaczyc ze znajomymi co widziałam się z niektórymi w lutym, a z innymi dawno temu w sierpniu, niesamowite 3,5 godziny grania, co prawda nie legalnie bo sporty zespołowe dalej są w Szkocji zabronione, ale pogoda była niesamowita więc cieszę się ogromnie, że mogliśmy ja wykorzystać na maksa i mam nadzieję, ze w tym tygodniu uda nam się zagrać jeszcze ,mamy dobrą miejscówkę bo nasze 'boisko' jest otoczone krzakami z jednej strony, a z drugiej drzewami więc nie jesteśmy widoczni :)

Zdjęć mam,a zdjęć. Postaram się dodawać wszystko po kolei, żeby posty nie były chaotyczne. Dziś pokaże Wam jeziorko i park do którego wybrałam się w sobotę na hulajnodze i udało mi się zmontować filmik, więc przy okazji będziecie mogli zobaczyć więcej szczegółów z mojej wyprawy :) Spotkałam male łabędzie  i oczywiście zrobiłam im sesje zdjęciową.








Klara

14 komentarzy:

  1. Jejku przepiękne te zdjęcia :D Masz rękę do fotografowania :D
    Super filmik :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję zdania sesji!
    no i zdjęcia piękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale słodziutkie dzidzie i łabędź na zdjęciach ajajaj. Kurde, tęsknie za koszykówką i siatkówką, a wf już nie będę mieć :(
    Też gratuluję za zdanie wszystkiego hehe

    Pozdrawiam!
    zpolskidopolski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Co za przepiekne zdjecia łabdziej rodzinki :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zdania sesji.
    Zdjęcia łabądek są cudowne.
    Pozdtawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje zdania sesji. Teraz zasłużyłaś na odpoczynek :) uwiebiam łabędzie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sesja zdana, teraz świętuj! A takie wspólnie spędzone weeekendowe chwile są na wagę złota:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie maluchy są zawsze fotogeniczne, dopiero co obejrzałam w telewizji filmik o ratowaniu łabędziej rodzinki z autostrady...

    OdpowiedzUsuń
  9. ..najważniejsze, że zdałaś, super ;) .. zdjęcia są przecudne! .. Vlog5 świetny,
    a nad jeziorkami jest cudownie.. zachwyciły mnie ruiny zamku szkoda, że są w takim złym stanie, bo zamek za czasów swej świetności musiał być bardzo piękny <3

    - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te małe łabędziątka są po prostu rozkoszne!
    Gratuluję Ci pomyślnego zaliczenia sesji.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje🤗🧡
    Zdjęcia cudne🦢
    Serdeczności zostawiam z samego wczesnego poranka🌸🌞🍓🙋

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko co małe jest tak uroczo rozbrajające :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie, że udało Ci sie tak dobrze spędzić weekend :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że jesteś. ;*
Zostaw po sobie ślad.
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !