poniedziałek, 8 czerwca 2020

Każdy z nas potrzebuje do życia drugiego człowieka.

Ilona Gołąbiewska

I kolejny aktywny weekend za mną. Praktycznie cały czas byłam na dworze, jak nie wycieczki z mężem to siatkówka z przyjaciółmi. Jest cudownie, brakowało mi takiej normalności i cieszę się, że pogoda niesamowicie dopisuje i możemy zwiedzać różne piękne miejsca jak i mogę grać w siatkówkę w parku i mimo tego, że gramy nie legalnie to mamy idealna miejscówkę i nikt sie nie przyczepi, że jest nas koło 10 osób, gdzie w Szkocji można się spotykać maksymalnie do 8 osób, ale tylko z dwóch mieszkań, co niestety w naszym przypadku nie jest możliwe, bo każdy mieszka gdzie indziej. 

Niebawem czeka mnie szukanie pracy i mam ogromną nadzieję, że uda mi się pracować w zawodzie czyli jako przedszkolanka, wciąż czekam na oficjalne kwalifikacje, bo mimo tego, że zdałam wszystko z collegu to nie mam tego na papierze, więc za bardzo nic nie mogę zrobić, ale cieszę się, ze mam teraz małe wakacje i mogę korzystac z wolnego.

Ostatnio mam bardzo intensywny czas i mam wrażenie, że doba jest dla mnie za krótka, ale szkoda mi siedzieć w domku szczególnie jak jest słońce więc niestety moje czytanie ogranicza sie do jednej książki na kilka dni, co kiedyś potrafiłam przeczytać dwie albo chociaż jedną, wiec robią mi się małe zaległosci. 

Czeka mnie złożenie dwóch vlogów, wiec mam nadzieję, że w tym tygodniu jak będę pisać kolejnego posta to od razu wkleje Wam mój filmik. Trochę pogubiłam się w zdjęciach, więc wybaczcie, że nie bedą pokolei. Wciąż muszę zgrać z aparatu zdjecia i filmiki, może uda mi się to zrobić wieczorem jak wrócę z siatkówki, a tymczasem zapraszam Was na zdjęcia z pieknego miejsca w którym można się super zrelaksować.






Klara

15 komentarzy:

  1. Przedostatnie zdjęcie mnie urzekło...trzymam kciuki za znalezienie fajnej pracy:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ..zdjęcia prześliczne! ..zarażasz optymizmmem Klaro i udziela mi się Twój wspaniały nastrój ;) ..wspaniale, że masz w pobliżu cudowną okolicę, więc możesz fantastycznie spędzać wolny czas :)

    - pozdrawiam Cię najserdeczniej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kwiaty, bardzo podoba mi się także zdjęcie jeziora z tym intensywnym błękitem.
    Życzę powodzenia w poszukiwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale Ci zazdroszczę tej gry w siatkówke :D Też bym pograła ale nie ma jak i nie ma gdzie :) Trzymam kciuki, żebyś znalazła wymarzoną pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne zdjęcia :D Fajnie, że spędzasz czas z przyjaciółmi grając w siatkówkę.
    Dużo lepsze to niż siedzenie w domu ;p Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Z cytatem się nie zgadzam. :P Widoki prezentujesz piękne. My też mamy teraz wakacje, bo później jak już się uspokoi na świecie, to zaczynamy realizować pewne zmiany. Na razie uziemia nas pandemia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia faktycznie relaksacyjne 🌸🧡🤗
    Powodzenia na kolejne czerwcowe dni kochana 🍒☕🌞

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę Ci znalezienia wymarzonej pracy:-) A teraz ciesz się tymi krótkimi wakacjami i korzystaj z pięknej pogody.
    Serdeczności Klaro:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czym więcej ruchu tym lepiej ;)
    Trzymam kciuki za dostanie się do pracy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia byś znalazła tego czego szukasz...

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny czas wakacji- gratuluję! I trzymam kciuki za znalezienie wymarzonej pracy:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia. super. aktywność przede wszystkim. Trzymam kciuki za zmiany :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia i trzymam kciuki za znalezienie wymarzonej pracy 😉

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że jesteś. ;*
Zostaw po sobie ślad.
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !