sobota, 20 czerwca 2020

Po prostu z uśmiechem na ustach żyje się prościej.

Agata Przybyłek

Znów pojawiam się i znikam, pomimo tego, że mam dużo wolnego czasu to jakoś mijam się z moim laptopem, ostatnio pogoda na dworze była tak cudowna, że więcej byłam na podwórku niż siedziałam w domu. A to pojechałam z mężem w góry, a to pojechałam do mojej mamy lub z spotkałam się z przyjaciółmi na siatkówce i graliśmy pare godzin.  Teraz zrobiło się troszkę chłodniej więc może uda mi się niebawem porobić kilka postów do przodu i tylko będę dopisywać moje bieżące sprawy, muszę to przemyśleć, bo jednak zależy mi na regularności i systematyczności.

A dziś pisząc tego posta słucham koncertu Pawła Domagały online, wiadomo to nie jest to samo jak na żywo, ale mała namiastka jest. Cieszę się, że w tamtym roku w październiku udało mi się spełnić moje marzenie i zobaczyć Pawełka na żywo i to jeszcze była w pierwszym rzędzie, wiec jest co wspominać. Było niesamowicie i na pewno jak będę mieć możliwość to wybiorę się po raz drugi. 

Wciągnełam się w nagrywanie vlogów i sprawia mi to ogromną frajdę i radość, mam nadzieję, że będę mogła się jeszcze bardziej w to angażować i moje montowanie z każdym filmikiem będzie coraz lepsze i bardziej profesjonalne. W ogóle myślę nad zakupem drona może jeszcze w tym roku więc mój mąż będzie mieć zabawę z lataniem, a ja bede mieć dodatkowy materiał na vlogi i będziecie mogli zobaczyć Szkocję z lotu ptaka i kto wie może inne kraje również jak świat wróci do normalności.

A dziś dwa pokaże Wam dwa filmiki, jeden krótki z wypadu nad ocean, a drugi filmik to vlog domowy :) A tymczasem możecie zobaczyć jakie ładne rumianki rosną blisko mojego domu.











Klara

15 komentarzy:

  1. Wszystko takie piękne 🙂 niestety nie lubię łososia 😪

    OdpowiedzUsuń
  2. ..wspaniały post Klaro, taki radosny i piękny! ..najważniejsze, że cudownie spędzacie czas i robisz to co lubisz :)
    ..uwielbiam się śmiać i wciąż powtarzam, że uśmiech rozjaśnia chwile ;)
    ..zdjęcia rumianków są prześliczne!
    ..ale super był ten Wasz wypad nad ocean, przepięknie tam ^^ filmik po prostu rewelacyjny!
    ..Vlog domowy obejrzałam z przyjemnością, lubię łososia, ale nie w jajecznicy ;)

    - pozdrawiam Cię najserdeczniej :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. p.s.
      ..zapomniałam napisać, Twój Garfield jest bardzo gościnny, bo udostępnia gościom swój cudowny domek ;)

      Usuń
  3. A u nas cały tydzień padało, było burzowo i szaro ⛈️
    Dobrze, że masz zajęty czas, wtedy łatwiej i szczęśliwiej się żyje.
    Mnie ta trwająca monotonia nie nastają radością. Pisałam,o tym na blogu, zatem znasz przyczynę.
    Pozdrawiam serdecznie z samego, nadal pochmurnego, ranka🙋🌻☕🍰🍒

    OdpowiedzUsuń
  4. Pospacerowałam,pysznie zjadłam:-)
    Pogoda i spacery powinny mieć pierwszeństwo przed laptopem, ja także robię posty na zapas:-)
    Te kwiatki na zdjęciach cudowne, poprawiają humor!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie umiem zrozumieć tego uwielbienia dla muzyków, ale koncerty lubię i też zawsze jestem w pierwszym rzędzie, lubię zabawę przy muzyce na żywo. Telewizyjne występy mnie nie kręcą.
    Chciałabym mieć drona. Fenomenalne zdjęcia z niego wychodzą, widzę u znajomych.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne filmiki, ten z oceanem cudowny! Marzy mi się taki wypad :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdjęcia zrobiłaś tym rumiankom :D
    Ocean przepiękny :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę Ci tego czasu na świeżym powietrzu ;p ja ostatnio mam tyle pracy, ze zaczynam po 6 a kończę przed 19 wiec na nic innego nie mam już siły ale mam nadzieje ze niedługo to się skoczyć. Nagrywanie vlogow świetnie Ci wychodzi :) z przyjemnością się je ogląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiekna okolica! Nagrywaj vlogi, bo wspaniale zobaczyc kawałek swiata - nawet online :) marze o takim spacerze z oceanem w tle :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia i filmiki (:

    OdpowiedzUsuń
  11. To prawda:-) Z uśmiechem żyje się łatwiej więc uśmiechajmy się jak najczęściej. Nawet wtedy gdy nie jest nam do śmiechu.
    Garfi wymiata! I jaki już duży!
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uśmiech jest kluczem do wielu drzwi...i serc.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mieszkasz w przepięknej okolicy, Klaro. A uśmiech potrafi zdziałać cuda.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że jesteś. ;*
Zostaw po sobie ślad.
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !