piątek, 12 czerwca 2020

Czasem rzeczy najzwyklejsze - kiedy się je dzieli z właściwymi ludźmi - bywają niezwykłe.

Nicholas Sparks 

Pogoda u mnie zrobiła sobie przerwę i jest chłodniej. Na szczęście w tym tygodniu udało mi się dwa razy pojechać na siatkówkę, akurat w poniedziałek i we wtorek było niesamowite słoneczko i nawet udało mi się trochę opalić. Z racji tego, że graliśmy w pełnym słońcu to zaczęła mnie boleć głowa, więc postanowiłam, że kupie sobie czapkę z daszkiem, żeby moja głowa i włosy za bardzo się nie przegrzewały, czapka zamówiona, teraz tylko czekam aż mi przyjdzie.

Nie wiem jak Wy, ale ja nie lubię kupować butów przez internet, niestety u mnie w Szkocji sklepy z ubraniami jak i również z obuwiem są nadal zamknięte i nie wiadomo kiedy je otworzą więc musiałam zadowolić się sklepami online. Pierwsze buty sportowe, które zamowiłam przyszły mi za dużo, praktycznie o 1.5 rozmiaru, na szczęście następnego dnia mogłam je zwrócić i kurier po nie przyjechał do mojego domu, a za tydzień miałam zwrot pieniędzy na koncie. Buty bardzo mi się podobały, ale nie ryzykowałam jeszzcze raz więc zamówiłam sobie buty, które juz kiedyś miałam (pumy z kokardkami) tylko inny kolor i mimo tego, że paczka szła z Niemiec za 5 dni miałam je juz u siebie i rozmiar jest idealny.

Mam nadzieję, że w niedziele bądź w poniedziałek uda nam się z mężem pojechać na jakąś wycieczkę, najchętniej wybrałabym się nad jezioro w góry, ale wszystko zależy  od pogody bo jak będzie pochmurno i zimno to raczej się nie poopalamy. Na szczęście mam plan awaryjny bo zawsze możemy pojechać do lasu i nad wodospady jak pogoda nie bedzie chciała z nami współpracować.

A dziś pokaże Wam zdjęcia z naszego jedniodniowego wypadu nad ocean, pogoda była przepiękna więc cieszę się, że mogliśmy skorzystać i mąż akurat miał wolne z pracy :)






Klara

15 komentarzy:

  1. Fajnie, że udało Wam się skorzystać z pięknej pogody, śliczne to ostatnie zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne widoki, a ostatnie zdjęcie świetne :D
    Szkoda, że pierwsze buty przyszły trochę za duże :/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czapki i kapelusze na słońce bardzo pomagają, ale nie jest tak, że teraz to od rana do wieczora. Czacha i tak się nagrzewa, więc uważaj mimo wszystko i obserwuj samopoczucie gdy szalejesz w pełnym słońcu.

    W ogóle nie lubię kupować ubrań przez internet, nie tylko butów. Za długo to trwa, a jeśli niedobre, to jeszcze zwroty, kolejna dostawa... ech.

    Szkoda skóry na opalanie, daruj sobie. ;)

    KRABIK! Ale bym chciała krabika w naturze zobaczyć... *_*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie luie kupować butów przez internet i jak już kupuje to wybieram zawsze sklep gdzie jest szybki i darmowy zwrot :p Piekne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia! Ja też nie kupuję nigdy butow przez internet

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba tez wybierzemy się nad morze, wieki całe nie byłam:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. trzymam kciuki za pogodę, oby Wam się udało!
    Pozdrawiam cieplutko.
    http://wyjasnij-mi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana
    Nadal zwiedzasz, zatem relaksujesz się i dobrze 😀💙
    Serdeczności zostawiam z samego wczesnego poranka 💛🌻🧁☕

    OdpowiedzUsuń
  9. ..fantastycznie, że spędzasz czas tak jak lubisz :) ..zdjęcia są cudowne ^^
    .nie lubię robić zakupów przez internet .. a kupując zwłasza buty (muszę być takie jak lubię), więc chcę przymierzyć, dotknąć itp..

    - pozdrawiam Cię najserdczniej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie piekne zdjecia....
    Z butami mam podobnie jak Ty- chociaż czasami zdarza mi sie je online kupić ( choc przede wszystkim sa to sprawdzone rozmiarówki conversów itp )

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach na tez nie znosze kupowania butow internetowych ;/ ani spodni. Najgorzej, uh...
    Wycieczka wspaniala :) i jakie cudne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie kupuję przez internet ani butów, ani ciuchów. To są takie rzeczy, które muszę przymierzyć by wiedzieć czy mi pasują i czy na pewno muszę je mieć.
    Życzę Wam sprzyjającej pogody i wspaniałych wycieczek we dwoje:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. W sumie ja żadnej odzieży nie kupuje przez internet, najlepiej przymierzyć

    OdpowiedzUsuń
  14. raz zamówiłam buty przez internet i... okazały się wyglądać dużo gorzej niż na zdjęciach i rozmiar też był za duży... więc raczej wole iść do sklepu :P Gdybym nie miała wyjścia, jak Ty teraz, to pewnie kupiłabym buty jakiejś sprawdzonej marki, zeby dokładnie sprawdzić rozmiar :D zdjęcia są super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia. A ja nie lubię kupować butów w sklepie, męczy mnie to dlatego jak już to przez internet jest dla mnie wygodniej ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że jesteś. ;*
Zostaw po sobie ślad.
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !