poniedziałek, 2 listopada 2020

Są dwie drogi, aby przeżyć życie. Jedna to żyć tak, jakny nic nie było cudem. Druga to żyć tak, jakby cudem było wszystko.

 Albert Einstein


I witam wszystkich w listopadzie, miesiącu moich urodzin i chyba najzimniejszym miesiącu w Szkocji jak najbardziej deszczowym choć dzisiaj jest dosyć piękna pogoda, więc super by było jaby najdłużej tak zostało. 

U mnie wszystko w porządku, ostatnio miałam śmieszną akcję, bo prawie cały dzień była ładna pogoda i choć w prognozie pokazywało mi, że ma padać to myślałam, że ledwo pokropi i przejdzie, ale niestety jechałam hulajnogą na siatkówkę i w połowie drogi do parku złapała mnie taka ulewa, że postanowiłam wrócić do domu. Ale później jednak cieszyłam się, że wróciłam bo szybko mogłam sie wysuszyć w domu, a tak to musiałabym grać w mokrych ubraniach w siatkówkę. Pewnie latem to by mi nie przeszkadzało, bo nie raz grałam w ulewie, ale jednak teraz wolałam nie ryzykować żadnym przeziebieniem, tym bardziej, że musze byc zdrowa jak (może w tym tygodniu) zacznę pracę jako przedszolanka. Narazie napisałam do urzędu emaila co z moim domkumentem, ale dostałam automatyczną odpowiedź zwrotną, że dostaja dużo wiadomości i proszą o cierpliwość, więc ciekawe kiedy i czy w ogóle dostanę odpowiedź.

Ostatnio byłam na nielegalnym spotkaniu z przyjaciółmi w ich domu (w Szkocji dalej jest zakaz spotykania się w domach i raczej szybko go nie zdejmą) i mieliśmy cudowny czas. Zamówiliśmy pizze, zjedliśmy ciasto ,wypiliśmy hrbatkę i po prostu sie relaksowaliśmy. Brakowało mi takiej chwili. I powiem Wam teraz w tym trudnym czasie jeszcze bardziej docenia się takie przyjacielskie spotkania, tym bardziej, ze nie są juz tak bardzo często jak kiedys były. W moim życiu teraz dzieje się bardzo dużo, kiedyś Wam na pewno opowiem narazie zbieram mysli i z dnia na dzień coraz bardziej akceptuje sytuacje). 

I dalsza część jesiennych zdjęć, a na dole czeka na Was kolejny vlog.







Klara

21 komentarzy:

  1. O, to zostałaś konspiratorką:-)
    Masz rację, potrzeba nam takich chwil, spotkań, relaksu...
    Na razie listopad jest ciepły, oby jak najdłużej:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne są takie spotkania z przyjaciółkami, to co, że nielegalne :) Piękne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. takie spotkania są potrzebne... człowiek to zwierzę stadne, musimy mieć kontakt z innymi

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć Klara.
    Życzymy udanego wejścia w listopad, a wkrótce urodziny.
    Dziękujemy za zaprezentowanie kolekcji pięknych zdjęć jesieni w Twoim kraju. Zachowaj zdrowie zimą.
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podstawowa zasada w jesień – nie dać się zmoczyć! :)
    W moim życiu podejmuje się teraz pełno decyzji, ale efekty mocno rozejdą się w czasie. Nie czas jeszcze, by dzielić skórę na niedźwiedziu, więc nie ma o czym mówić. Ponadto, żyję w ciężkim niedoczasie, ale jest dobrze. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie spotkania ze znajomymi <3 super fotki

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia :) w czasie lockdownu bardziej docenia się możliwość spotkania z przyjaciółmi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie, kolorowo, jesiennie🍂🍁🍀🌞🌻😀
    Pozdrawiam serdecznie, zdrówka życzę🧡🤗

    OdpowiedzUsuń
  9. ..zdjęcia są prześliczne Klaro, a Twoja jesień bajecznie kolorowa <3
    ..spotkania z przyjaciółmi są fantastyczne i cudowne, więc miałaś niesamowitą frajdę ;)

    - pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I właśnie może przez te wszystkie zakazy jeszcze bardziej docenimy takie chwile konspiracyjnych spotkań?
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spotkania konspiracyjne w ostatnich czasach przybierają na sile. Ale skoro nie ma innej możliwości.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie spotkania są mega potrzebne dla zdrowia psychicznego. Dobrze zrobiłaś, że wrociłaś do domu i się nie pochorowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Och tak teraz mega się docenia zarówno spacery po lesie, jak i spotkania ze znajomymi.
    Uwielbiam jesienną scenerię, piekne zdjecia ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie spotkania z przyjaciółmi od czasu do czasu są potrzebne.
    Ulewa w takiej porze roku to nic przyjemnego :/ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Każda chwila z życia jest cudem...
    Prowadzi do zakamarków kolejnego niewiarygodnego doświadczenia..

    OdpowiedzUsuń
  16. Mądre słowa ;) Ty to masz talent do robienia zdjęć . Cudne

    OdpowiedzUsuń
  17. Pewnie i u nas takie spotkania wkrótce będą nielegalne ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne ujęcia! Masz do tego oko. Taką jesień lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  19. zdecydowanie trzeba żyć według drugiej części cytatu, wtedy jest piękniej!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Przecudowne i klimatyczne zdjęcia! Jesienne kadry są dla mnie zawsze bardziej wyjątkowe :)
    U nas też robi się ciężko - też zakazy spotkań itd. Ale w sumie ja też widuję się czasem ze znajomymi. Plany na jesienny wyjazd poszły w cholerę :( ale nadrobię jak tylko zdejmą zakazy. A planowałam właśnie Szkocję, której za ostatnim razem nie udało mi się całej objechać. Ale co się odwlecze to nie uciecze :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że jesteś. ;*
Zostaw po sobie ślad.
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !