wtorek, 20 maja 2014

Wszysto co jest dobre, czeka na Ciebie. I przychodzi najchetniej wlasnie do tych, ktorzy potrafia sie usmiechać.

Beata Pawlikowska

Pokochalam jazdę na rowerze, jest cudownie. W weekend bylam sama w pieknym miejscu oddalonym ode mnie 45 km w dwie strony i powiem Wam, że to byla spontaniczna wycieczka bo nieplanowalam dojechac do tego parku, tylko tak się przejechać. Pogoda bardzo dopisywala, slonce bardzo grzalo a czasami wiatr wial, więc bardzo przyjemnie się jechalo. Zdjęć zrobilam sporo, choć pewnie zrobilabym jeszcze więcej ale zapomnialam naladowac akumulatorki, więc jak wracalam do aparat padl.Widoki byly genialne. 


droga wzdluz rzeki i "czekoladowe" zwierzaki

mój rower, mialam pokazac więc pokazuje :)


zapowiedź kolejnego postu :)

Klara

22 komentarze:

  1. Jak dla mnie rower to najfajniejszy środek transportu.. zamiast do sklepu jeździć samochodem wybieram rower! No i oczywiście te wycieczki rowerowe :) wszystkie takie same, a każdą pamięta się z osobna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetną miałaś przygodę. W takie ciepłe dni to tylko rower :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widoki rewelacyjne, dużo bym dała żeby znaleźć się teraz w takim spokojnym, naturalnym miejscu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z poprzednim komentarzem. Widoki rewelacyjne jak w GTA 5 :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjątka!;) Zwłaszcza łabądek, jest taki piękny!;0

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękne widoki! Też muszę wskoczyć na rower ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj :) Czy mi się zdaje czy mieszkasz za granicą? Taaaak... Jazda na rowerze to cudowna rzecz. Tylko jeśli się mieszka w mieście początek trasy nie jest zbyt przyjemny, bo dużo stoi się na pasach... No i nie mam takiego luksusu jak GPS. Papierowa mapa i kompas :D

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. ''Czekoladowe Zwierzaki'' a myślałam, że tylko mi się krowy kojarzą z czekoladą :D

    OdpowiedzUsuń
  9. mi ostatnio kabarety się znudziły ;)
    ale super masz ten rower - a mi dziś sie zepsuł :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Natura, zwierzaki, zieleń, rower - super, uwielbiam przyrodę :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie widoki fajne :) super rower ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. jazda na rowerze jest fajna ale tylko na spokojnych trasach bez samochodow :)
    bezxpomyslu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Narobiłaś ochotę na rowery ! ; 0

    http://via-dance.blogspot.com/2014/05/6-pracowity-weekend-d.html zapraszam do wzajemnej obserwacji i komentowania ; )

    OdpowiedzUsuń
  14. krówki jaki relaks, aż im zaczęłam zazdrościć :D

    OdpowiedzUsuń
  15. też uwielbiam jazdę na rowerze! : )

    OdpowiedzUsuń
  16. Dawno nie jeździłam na rowerze :DŁadne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. I właśnie o to chodzi, żeby pojechać gdzieś spontanicznie, żeby niczego nie planować, i żeby nogi zaniosły nas gdzieś przed siebie :) W nagrodę odnajdujemy miejsca gdzie można odpocząć i się zrelaksować :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj,oj zapas baterii trzeba mieć! Koniecznie wróć do tego parku i pokaż nam fotki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Sama muszę wybrać się na rower - pogoda za oknem ładna, więc aż żal siedzieć w domu! Śliczne widoki ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że jesteś. ;*
Zostaw po sobie ślad.
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !