niedziela, 27 listopada 2016

Pamiętaj, że czasami nasze wyobrażenie drugiej osoby niewiele ma wspólnego z tym, kim ona naprawdę jest".

John Green

Jedno z najbardziej urokliwych miejsc, w którym ostatnio byłam. Jest to księgarnia Shakespeare &Company. Początkowo byłam trochę zawiedziona, że nie można zrobić w środku żadnych zdjęć, ale później zdałam sobie sprawę, że ciężko byłoby uzyskać tą tajemniczość na zdjęciach i gdyby każdy chciał robić tam zdjęcia, to miejsce sporo by na tym straciło. 
Tym bardziej, że cisza jest piękna, ten zapach książek również.

Pierwszym moim wrażeniem jak weszłam do tej ksiągarni, to czułam się jakbym była w jakiejś książce, właśnie tak wyobrażałam sobie księgarnię z "Cienia Wiatru" choć akcja dzieje się w Barcelonie, a nie w Paryżu. 

Gdybym miała wrócić kiedyś do Paryża to w szczególności poszłabym do tego miejsca i spędziła tam cały dzień, choć wygląda nie pozornie i na malutką, w rzeczywistości wspaniałym uczuciem jest "szlajać się" po tym miejscu, odkrywając wszystkie kąty i kąciki. Chciałabym to miejsce zobaczyć nocą. Musi wyglądać niesamowicie, gdy jest oświetlona.




 książka kupiona z tej księgarni, w pięknej torebce i pamiątkową pieczątką

Klara

22 komentarze:

  1. Uwielbiam takie miejsca a zapach książek który jest wyczuwalny przenosi mnie w zupełnie inny swiat! Pozdrawiam Cie Klara bardzo cieplo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak , cudowne uczucie :)
      Ja również pozdrawiam !

      Usuń
  2. Świetne są takie perełki, czy to księgarnie, czy sklepy z handmadem. Uwielbiam miejsca, które mają duszę, niepowtarzalny klimat. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak , aż człowiek chce tam wrócić :)
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Bardzo klimatycznie :) Podoba mi się
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam zapach książek! :)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie klimatyczne miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mały Książę :) Super :)
    Chętnie odwiedziłabym to miejsce... Ja również uwielbiam zapach książek i ten specyficzny klimat, ciszę. Sama jednak nie kupuję książek, wszystko wypożyczam lub czytam w formie e-booków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja odkąd zaczęłam pracować w księgarni to książki mnie tak zaczęły kusić , ze sporo ich nabyłam.
      Jak mieszkałam jeszcze w Polsce to korzystałam często z bibliotek.

      Usuń
  8. Uwielbiam miejsca z książkami - biblioteki i księgarnie. To dla mnie miejsca z duszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale pięknie wyglądasz,świetne zdjęcie kochana:))

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam księgarnie, te nowe książki, ich zapach.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda ciekawe :)
    Czasem cała magia takich miejsc polega na tym, że nie są wszędzie wysławione :)

    Mi też się podobał, świetny film :)

    W kolejnej notce dodam zdjęcia z Krakowa i Zakopanego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniale to w takim razie czekam i chętnie zobaczę zdjęcia , tym bardziej ze w żadnym mieście nie miałam okazji być. :)

      Usuń

Cieszę się,że jesteś. ;*
Zostaw po sobie ślad.
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !